Прибуток французького постачальника Valeo за півроку впав на 8 відсотків, але постачальник налаштований оптимістично, враховуючи прогнозоване зростання світового виробництва автомобілів. NXP Semiconductors, другий за величиною постачальник чіпів для автомобільної промисловості, також позитивно оцінює поставки мікросхем автовиробникам.
Valeo повідомив про трохи кращий, ніж очікувалося, основний прибуток за півріччя та повторив свої прогнози на рік, посилаючись на прогнозоване збільшення світового виробництва автомобілів.
Прибуток Valeo за півроку до вирахування відсотків, податків і амортизації впав майже на 8 відсотків до 1,11 мільярда євро (1,12 мільярда доларів), але перевищив консенсус-прогноз аналітиків, що представлений компанією, в 1,07 мільярда євро.
«Контекст був складним», – сказав журналістам генеральний директор Крістоф Перійя, маючи на увазі дефіцит мікрочіпів, який вдарив по автомобільному сектору. Однак він сказав, що ситуація з чіпами «покращується».
Додатковий тиск виник через зростання витрат у вузьких ланцюгах поставок, на які виробники автозапчастин покладаються у виробництві компонентів.
У лютому компанія Valeo заявила, що очікує у 2022 році базову маржу прибутку в діапазоні 11,8–12,3 відсотки, порівняно з 13,4 відсотками минулого року.
S&P Global, яка відстежує дані та прогнозує виробництво автомобілів, цього місяця прогнозує, що глобальне виробництво легких транспортних засобів досягне 81 мільйона у 2022 році порівняно з приблизно 77 мільйонами у 2021 році.
NXP Semiconductors, другий за величиною постачальник чіпів для автомобільної промисловості, також оптимістично оцінює поставки мікросхем автовиробникам.
NXP Semiconductors дав сильний прогноз на поточний квартал через попит на компоненти, що використовуються в легкових автомобілях. Дохід у третьому кварталі становитиме від 3,35 до 3,5 мільярда доларів США, йдеться в повідомленні NXP. Це сумірно із середньою оцінкою аналітиків у 3,32 мільярда доларів. Валова маржа або відсоток продажів, що залишився після вирахування собівартості продукції, становитиме 58,3 відсотка. Аналітики прогнозували рентабельність у 57,6 відсотка.
NXP повністю розпродано до кінця 2022 року, повідомив Bloomberg у вівторок генеральний директор Курт Сіверс. За його словами, компанія «дуже обережна» через високу інфляцію, карантин через COVID-19 у Китаї, війну в Україні та можливу енергетичну кризу.
NXP отримує приблизно половину свого доходу від продажу чіпів, які використовуються в автомобілях. Компанія в Ейндховені, Нідерланди, показала швидкий ріст завдяки зростанню використання напівпровідників у транспортних засобах. І він продовжиться, оскільки постачання електронних компонентів все ще не може задовольнити всі замовлення галузі.
Як і багато інших виробників мікросхем, NXP не виробляє всі свої напівпровідники власними силами, натомість передає виробництво постачальникам, таким як Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. Ці ливарні заводи завалені замовленнями, які їм важко виконати.
NXP у своїй заяві послалася на постійний високий попит на ринках автомобільних, промислових і підключених пристроїв.
Раніше повідомлялось: найбільший виробник мікросхем очікує, що попит залишатиметься високим до 2026 року.