Італійська мотоциклетна компанія Ducati розкрила ключові технічні деталі свого першого електричного мотоцикла, який буде використовуватися в повністю електричному Кубку світу з наступного сезону.
Фірма, яка належить бренду суперкарів Volkswagen Group Lamborghini, уклала угоду, щоб прийняти Energica як виробника спецтехніки, яка використовуватиметься в чемпіонаті, який стартував у 2019 році як електрична серія підтримки MotoGP.
Під кодовою назвою V21L прототип нового електричного гоночного мотоцикла вперше був помічений під час випробувань у грудні минулого року, хоча Ducati лише зараз оприлюднив ключові технічні характеристики, заявивши, що він містить технічні рішення, які «ніколи раніше не використовувалися» щодо акумуляторної батареї, двигуна і інверторної техніки.
Ducati також стверджує, що він залучив досвід електромобілів з інших частин VW Group, зокрема Porsche, Lamborghini та підрозділу акумуляторів VW.
У той час як проект V21L призначений виключно для розробки гоночного мотоцикла, Ducati каже, що він «має стратегічне значення», оскільки дозволяє «розвивати досвід для майбутнього», який згодом можна буде перенести на дорожні електробайки.
При розробці моделі велику увагу приділили вазі: наразі мотоцикл важить менше 225 кг, що на 12 кг менше, ніж мінімальні вимоги для категорії MotoE.
Трансмісія забезпечує потужність 110 кВт і крутний момент 103 фунт/фут, що дає V21L максимальну швидкість 435 кілометрів на годину. Мотор, який важить 21 кг і може підіймати оберти до 18 000, був розроблений фірмою-партнером відповідно до специфікацій, встановлених Ducati.
Вся система працює при напрузі 800 В, що, за словами Ducati, максимізує потужність, продуктивність і діапазон.
Акумулятор ємністю 18 кВт/год складається з 1152 циліндричних елементів і міститься в упаковці вагою 110 кг. У хвостовій частині байку вбудована зарядна розетка потужністю 20 кВт.
Раніше ми писали, що Audi презентували перший електричний мотоцикл.