Коли Porsche оголосила про свій намір увійти в сегмент позашляховиків, шанувальники були шокованы. Проте, у 2022 році Cayenne і його молодший брат Macan є найпопулярнішими в асортименті.
Lamborghini та Aston Martin наслідували їхній приклад, і навіть Ferrari приєднається до курсу пізніше цього року з Purosangue. Але як щодо McLaren? Раніше автовиробник заявляв, що ніколи не будуватиме позашляховик з високим ходом, але тепер усе може змінитися, коли Майкл Лейтерс очолює компанію.
Новопризначений генеральний директор сказав в інтерв’ю іноземним ЗМІ, що він дуже захоплений висококласними позашляховиками. «Я розробив позашляховик у Ferrari, і я розробив позашляховик у Porsche, тому я люблю позашляховики. Але ми не зробимо це для мене. Проте я вважаю, що це дійсно важливий ринок… Це дуже привабливий як сегмент ринку».
Протягом останніх кількох років McLaren доводилося боротися з безліччю фінансових проблем, і створення продуктивного позашляховика може бути квитком до мегаприбутків.
Потенційний позашляховик McLaren міг би конкурувати з вищезгаданими моделями (з точки зору ціни та продуктивності), але відрізнявся б виконанням. «Що ми, як McLaren, повинні розуміти: «Як ми можемо знайти продукт, який відповідає нашій ДНК?», — сказав Лейтерс. «Ми не повинні створювати класичний позашляховик».
Популярний стиль кузова, швидше за все, принесе багато успіху продажів для бренду, але це не означає, що це проста справа. Ідея ще на ранніх стадіях, наполягав Лейтерс, але якщо він хоче зберегти ДНК бренду, то, швидше за все, це буде піднятий GT, як Purosangue, а не справжній позашляховик.
Важливо те, що це також додасть певної різноманітності лінійці McLaren, яка зараз здається досить одновимірною. Якщо буде представлена нова модель, вона має бути достатньо унікальною, щоб зацікавити іншу аудиторію.
Вже зрозуміло, що Leiters налаштований на електрифікацію. Перший позашляховик компанії, ймовірно, дебютує з повністю електричною установкою. Лейтерс зазначив, що живлення від батареї є привабливим варіантом, оскільки необхідна архітектура прокладе шлях для нових McLaren усіх форм і розмірів.
Що стосується поточних чуток про потенційне партнерство з BMW і Audi, Лейтерс залишився мовчазним. Він визнав, що McLaren відкритий для співпраці з партнерами, але нічого конкретного не обговорювалося. Хоча запропоноване партнерство принесе невимовну користь, генеральний директор сказав, що збереження спадщини McLaren є головним пріоритетом.