Компанія Polestar серйозно оновила ліфтбек Polestar 2. Він отримав нову зовнішність у дусі старшого Polestar 3, нові електромотори та тягові батареї.
Прості версії електрокара тепер йдуть із приводом на задню вісь і вони на секунду швидше розганяються до ста, ніж дореформені машини. Також розширено перелік стандартного оснащення. До нього включено бездротову зарядку та кілька електронних помічників. У Європі найдоступніший Polestar 2 буде коштувати 50 тисяч євро.
Візуально відрізнити рестайлінговий Polestar 2 від попередника можна по заглушці SmartZone з радаром та камерою на місці радіаторної решітки. Вперше цей елемент з’явився на концепті Precept, а із серійних моделей його першим приміряв кросовер Polestar 3. Також змінився дизайн 20-дюймових кованих коліс із набору Performance Pack. А ось решта нововведень припала на електричну «начинку».
Оновлений ліфтбек використовує двигуни та інвертори наступного покоління. При цьому початкові версії, за аналогією з XC40 і C40 Recharge, стали задньопривідними. Їхня потужність зросла зі 170 до 220 кіловат (з 231 до 299 к.с.), а момент з 330 до 490 Нм.
Як наслідок, на 1,2 секунд скоротився час розгону до «сотні» (6,2 c). Двомоторні Polestar 2, у свою чергу, не тільки наростили віддачу, а й отримали налаштування приводу з яскраво вираженим акцентом на задню вісь.
Комбінована потужність їх встановлення відтепер дорівнює 310 кіловатам (422 к.с.) та 740 Нм проти 300 кіловат (408 к.с.) та 660 Нм на дорестайлінгових електрокарах. Але як і раніше її можна підняти до 350 кіловат, або 476 кінських сил за допомогою прошивки.
З місця до ста Polestar 2 Dual Motor розганяється за 4,5 секунди. Він же з пакетом Performance буде швидший на 0,3 секунди.
До нових моторів додаються і нові батареї: для стандартних версій – блоки LG Chem ємністю 69 кіловат-годин, для далекобійних Long Ranger – акумулятори CATL на 82 кіловат-години (було 78 кВт·год).
Батареї підтримують зарядку постійним струмом потужністю до 205 кіловат і дають непогану надбавку до дальності ходу. Для двомоторних Polestar 2 заявлено пробіг 592 кілометри (+105 км), для моноприводних – 518 і 635 (+40 і + 84 км відповідно) за циклом WLTP. А ще нові акумулятори менш шкідливі для екології: через оптимізовану внутрішню хімію при їх виробництві в повітря потрапляє на 1,1 тонни менше парникових газів, ніж раніше.
Нарешті, рестайлінгові Polestar 2 багатше оснащені. Стандартними для них стали система моніторингу сліпих зон з функцією підрулювання, контроль поперечного трафіку, система запобігання зіткненню під час руху заднім ходом, а також бездротова зарядка для гаджетів.
У Європі найдоступніший Polestar 2 коштує 50 тисяч євро. Топ-версія з пакетом Performance помітно дорожче – від 64 690 євро.
Раніше theROAD. писали, що Новий шоурум Polestar зробили цілком зі снігу.