Компанія Ferrari представила штучний суперкар на агрегатах F8 Spider.
Родстер SP-8 побудований на замовлення клієнта з Тайваню. Машина оснащена штатною «бітурбовісімкою», але зовсім позбавлена даху, а тому відрізняється від донора аеродинамічною опрацюванням. Оптимізації піддали навіть кут нахилу «прутів» ґрат, через які повітря надходить до радіаторів. Заодно суперкар переробили задню частину кузова, замінили фари, колеса, а також змінили салон.

Відділення Ferrari Special Projects розсекретило черговий штучний суперкар – родстер SP-8. Шасі, компонування та двигун у нього від серійного F8 Spider. А ось інше спроектовано відповідно до побажань клієнта з Тайваню. Цим, до речі, пояснюється потяг до цифри «8», яка за китайськими повір’ями обіцяє багатство та процвітання. Даху тут немає, навіть простенької тканинної, тому довелося переглянути аеродинаміку. Розрахунки провели у CFD-середовищі, потім продули машину в аеродинамічній трубі та обкатали на полігоні.
Частина кузовних панелей SP-8 створена на основі деталей донора, хоча корми повністю перероблені. Від салону її відокремлює так званий пояс із бічними повітрозабірниками та окремими каналами для інтеркулерів та двигуна. Об’єми кузова ефектно перетікають один в інший, причому передня і задня частина відрізняються не тільки кольором, але і матеріалом. Фари – з новими лінзами, ліхтарі і зовсім від Roma. Лобове скло та вихлопні патрубки оформлені в стилі 296 GTB. Колеса – це сучасне прочитання дисків, які ставили на спортпрототипи та F40.

Головна зміна всередині – нова центральна консоль з важільним селектором трансмісії, яка тепер нагадує всі сучасні Ferrari починаючи з SF90 Stradale. Для обробки використана темно-синя алькантара, текстиль з градієнтом, підлога застелена килимками із спеціальної саржової тканини. Залишається невідомою лише віддача двигуна. На звичайному F8 Spider «бітурбовосьмерка» 3.9 розвиває 720 кінських сил і 770 Нм крутного моменту. Розгін до ста у родстера займає 2,9 секунди. Максималка – 340 кілометрів на годину.