За останні роки дизайн транспортних засобів прогресував до такого рівня, що навіть базові седани та хетчбеки відрізняються агресивним стилем і сердитими, похмурими обличчями. Такі зміни, здається, популярні серед споживачів, які, здебільшого, не можуть натішитися драматичними лініями та насиченими деталями стилю. Але, Volkswagen цього достатньо, і він хоче протистояти цій тенденції, представивши дружні на вигляд автомобілі.
Розмовляючи з Autocar, головний дизайнер компанії Йозеф Кабан сказав, що він передбачає новий напрямок дизайну для VW. «Ми намагатимемось зробити всі автомобілі з більшою емоційністю. Це залежить від продукту, оскільки не кожен автомобіль може мати такий позитивний, доброзичливий характер… усі автомобілі [не лише електромобілі] отримають більше емоцій, а також більшу якість».
Цей новий напрямок вже був представлений у ретро ID.Buzz, електричному мікроавтобусі з життєрадісною та не загрозливою поведінкою. «Це повна емоційність і символ ще до того, як він потрапить у дорогу», — сказав Кабан. Миттєво впізнаваний як VW, цей акумуляторний фургон менш агресивний, ніж його побратими, включаючи позашляховик ID.4.
Сподіваємось, цей крок не призведе до дивних транспортних засобів, але ми вітаємо VW за те, що він пішов проти тенденцій ринку та застосував підхід, відмінний від решти промисловості. «VW має бути більш дружнім, а не агресивним», — сказав Кабан британському виданню. «Агресивні фронти не працюють. Не всі автомобілі будуть такими доброзичливими, як Buzz, але доброзичливість стане одним із наших атрибутів у майбутньому».