General Motors і Ford Motor звернулися до регуляторів автомобільної безпеки США з проханням надати винятки для розгортання обмеженої кількості безпілотних транспортних засобів без керування з боку людини, наприклад керма та педалей гальма.
Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) у середу опублікувало окремі петиції та відкрило їх для громадського обговорення протягом 30 днів.
NHTSA має повноваження задовольняти петиції, щоб дозволити обмеженій кількості транспортних засобів працювати на дорогах США без необхідного контролю людини. Обидва автовиробники хочуть розгортати до 2500 транспортних засобів на рік. Це максимально дозволена законом кількість, для послуг спільного використання поїздок і доставки. Мова про продаж безпілотних авто споживачам покищо не йдеться.
Автомобіль, запропонований GM, не матиме рульових коліс, педалей, ручних покажчиків повороту та дзеркал. Розороблений Ford передбачає автоматизовану систему, яка подає команди для гальмування, газу та рульового керування.
Ford заявив, що на початку цього десятиліття має намір почати виробництво безпілотний транспортний засіб для поїздок і доставки посилок.
На що слід очікувати
Argo AI – безпілотний стартап, який підтримується компаніями Ford і Volkswagen Group. У травні він почав тестувати безпілотні транспортні засоби в Маямі та Остіні, штат Техас, без людини за кермом.
GM хоче розгорнути Origin, автомобіль із дверима, схожими на вагон метро, і без керма. У GM кажуть, що транспортні засоби вимагатимуть від усіх пасажирів пристебнути ремені безпеки перед початком автономної їзди.
Адміністратор NHTSA Стівен Кліфф сказав, що агентство «уважно розгляне кожну петицію, щоб переконатися, що безпека є пріоритетною та включатиме міркування щодо доступу для людей з обмеженими можливостями, справедливості та навколишнього середовища».
Петиція Форда, подана в липні 2021 року, раніше не розголошувалася до публікації NHTSA в середу.
Представник Ford сказав, що «петиція є важливим кроком до допомоги у створенні регуляторного шляху. Вона дозволить автономним технологіям розвиватися з часом, усуваючи елементи керування та дисплеї, які корисні лише для водіїв».
У лютому GM та її технологічний підрозділ Cruise повідомили, що звернулися до NHTSA з проханням дозволити використовувати безпілотні транспортні засоби без керма, дзеркал, покажчиків повороту та склоочисників.
У 2018 році GM звернувся до NHTSA з проханням дозволити автомобіль, побудований на Chevrolet Bolt, без керма або педалей гальма на дорогах США. Наприкінці 2020 року GM відкликав петицію.
У середу GM заявила, що продовжує співпрацю з NHTSA, «оскільки триває їх перевірка, і з нетерпінням чекає, щоб повністю автономний Cruise Origin вийшов на дорозі в найближчі роки».
Раніше theROAD. писали, що BMW хоче, щоб автомобілі їздили заводом самостійно.