Компанія Ford скоротить 3800 робочих місць у Європі у рамках переходу на електромобілі.
На такий крок виробник піде через зростання витрат, а також тому, що для виробництва електрокарів потрібно менше робітників, зокрема інженерів. Саме вони складуть основний кістяк звільнених: їх буде приблизно 2800. тисяча людей, що залишилася, пов’язана з адміністративними справами, маркетингом, продажами і дистрибуцією.
Обсяг скорочених співробітників становитиме приблизно 11 відсотків від робочої сили Ford у Європі. Більшість буде звільнено в Німеччині та Великій Британії — 2300 і 1300 осіб відповідно. У Великобританії Ford попрощається з однією п’ятою працівників, які переважно задіяні в дослідному центрі в Дантоні на південному сході Англії.
До 2026 року європейський підрозділ Ford збереже близько 3400 інженерів, причому вони спиратимуться на технології американських колег. Перехід до електричного майбутнього поступово знижує необхідність роботи над двигунами внутрішнього згоряння, а водночас і потреба у великій кількості інженерів, пояснюють у Ford коригування кадрового складу.
Однак Європа залишається важливим ринком, де до 2035 року Ford має намір повністю електрифікувати свою лінійку. Компанія налагодить виробництво електромобілів у німецькому Кельні та іспанській Валенсії. Завод в Зарлуї, Німеччина, може відійти китайському BYD. Зараз там випускають Focus, який вирушить у відставку .