За словами джерел, Renault матиме 40 відсотків акцій у підрозділі двигунів, що працюють на викопному паливі, у той час Geely також матиме 40 відсотків, а нафтова компанія – решту 20 відсотків.
Китайська компанія Geely Automobile Holdings і нафтова група ведуть переговори про придбання часток у підрозділі двигунів на викопному паливі Renault, який планує відокремитися від свого бізнесу електромобілів.
Про це повідомили два джерела, близькі до французького автовиробника.
Партнер Renault, Nissan, не планує брати частку в підрозділі двигуна внутрішнього згоряння, повідомили Reuters джерела.
Renault і Geely поки що відмовляються від коментарів.
Цієї осені Renault має оприлюднити плани щодо створення спеціального підрозділу для електромобілів у Франції та ще одного за кордоном, який об’єднає всі заводи з виробництва бензинових і гібридних двигунів і трансмісій в Іспанії, Португалії, Туреччині, Румунії та Латинській Америці.
Renault має намір залишитися мажоритарним акціонером свого електричного підрозділу «Ampère», в якому працюватимуть близько 10 000 людей і який може вийти на фондовий ринок у другій половині 2023 року.
Але він збереже лише міноритарний пакет акцій у своєму бізнесі двигунів внутрішнього згоряння “Horse”, який матиме аналогічний розмір робочої сили, але залишиться основним акціонером зі значним впливом у підрозділі.
Два джерела повідомили, що Renault буде володіти 40% акцій у підрозділі, що працює з ДВЗ, у той час як Geely також матиме 40 відсотків, а нафтова компанія – решту 20 відсотків.
Але план ще не завершений, і існують інші треки для виробників-партнерів», – повідомило одне з джерел. Вони не включатимуть Nissan.
Угода з Geely сприятиме розвитку бізнесу китайського автовиробника. Geely володіє шведською Volvo Cars, британським виробником спортивних автомобілів Lotus і має частку в Mercedes.
Поділяючи витрати на дизельні та бензинові двигуни, які скоротяться зі зростанням продажів електромобілів, Renault сподівається вивільнити кошти для реінвестування в електричні моделі, технологію, яку вона запровадила піонером разом із Nissan і Mitsubishi, але де вона відстала від таких, як Tesla.
Участь нафтової компанії також допоможе розробці екологічно чистого водню та інфраструктури, необхідної для того, щоб зробити автомобілі на водневих паливних елементах життєздатними поряд з акумуляторними електромобілями, додало одне з джерел.
Водень відноситься до категорії «зелених», коли він виробляється з використанням відновлюваної енергії, і вважається ключовим фактором декарбонізації промисловості.
У рамках радикальної реструктуризації, спрямованої на покращення свого фінансового стану, Renault нещодавно зміцнила нові партнерські відносини разом зі своїми історичними альянсами з Nissan, Mitsubishi та Mercedes.
У травні французький автовиробник продав Geely 34% свого південнокорейського дочірнього підприємства. Renault також розроблятиме гібридні автомобілі, які вироблятимуть на своєму заводі в Пусані разом з Geely.
Раніше Renault анонсував Hippie Caviar Motel на базі Kangoo E-Tech.