General Motors відмовився від «турбошестерки» заради V8 Small Block.
Портал GM Authority з’ясував, що проект рядного шестициліндрового бензинового двигуна з подвійним турбонаддувом скасовано. У General Motors вирішили зосередитися на розвитку лінійки V8 Small Block та доопрацюванні 2,7-літрової «турбочетвірки» L3B. Таким чином, нові повнорозмірні позашляховики та пікапи пропонуватимуться з чотирма або вісьмома циліндрами.
У травні минулого року General Motors розглядав можливість створення нової «бітурбошестерки» для важких пікапів та позашляховиків. Силова установка могла стати частиною стратегії General Motors щодо уніфікації паливних агрегатів. Передбачалося, що рядна “шістка” багато в чому повторюватиме 2,7-літровий мотор L3B, але за рахунок більшого об’єму і подвійного наддуву перевершить за характеристиками атмосферні V8 об’ємом 5,3 і 6,2 літра.
Зараз у General Motors вже є два сімейства «бітурбошісток» – LGY/LGW (3,0 літра) і LF3/LF4 (3,6 літра). Ці мотори використовуються на кросоверах та седанах. На важких позашляховиках та вантажівках вирішено залишити існуючу гаму — консервативні покупці отримають нову родину V8 Small Block, а для любителів турбомоторів розвиватимуть бензинову «четвірку».
Цікаво, що всі конкуренти General Motors поступово відмовляються від атмосферних V8: Toyota перейшла на 3,4-літровий V6, Stellantis скорочує гамму версій з двигунами Hemi заради гібридів, а Ford оснащує свої позашляховики та пікапи двигунами V6 об’ємом 2,7 та 3,5. літри.
Раніше theROAD. писали, що General Motors патентує нову технологію.