Щоб отримати шанс сісти за кермо Cabrio, споживачам доведеться взяти участь у лотереї, переможці якої будуть оголошені пізніше у вересні. Автомобіль виготовлено компанією SAIC-GM-Wuling Automobile Co.
Спільне підприємство General Motors у Китаї запускає Cabrio, двомісний кабріолет з відкидним верхом, у четвер, використовуючи шалений успіх свого Hongguang Mini на найпопулярнішому ринку електромобілів у світі.
Щоб отримати шанс сісти за кермо Cabrio, виготовленого компанією SAIC-GM-Wuling Automobile Co., споживачі повинні будуть взяти участь у лотереї, переможців якої буде оголошено пізніше у вересні.
Про це повідомив Чжан Іцінь, керівник відділу брендингу Wuling Motors та маркетингу.
За його словами, така тактика пов’язана з невеликим виробництвом від 100 до 200 автомобілів на місяць, з можливістю збільшення залежно від попиту. Ціна моделі ще не визначена, але очікується, що вона становитиме від 100 000 юанів (14 500 доларів) до 200 000 юанів.
Вперше представлений на Шанхайському автосалоні у 2021 році, Cabrio був розроблений з урахуванням інтересів постійних клієнтів Hongguang, деякі з яких персоналізували свої автомобілі та просили кабріолет.
Hongguang Mini, ціна якого починається приблизно від 4700 доларів, стала найбільш продаваною моделлю електромобіля в Китаї минулого року, завдяки доступній ціні, привабливим функціям і компактному дизайну з конвеєра зійшло понад 426 000 автомобілів. Tesla Inc. продала 321 000 електромобілів у Китаї за той самий період, що становить близько половини світових продажів.
Раніше повідомлялось, що Tesla оновив дизайн майбутнього роботизованого фурбгону.