Новий патент має на меті пристосувати кермо до ваших рук, незалежно від того, наскільки вони великі чи маленькі.
General Motors нещодавно подала патент на адаптивне кермо, яке може змінюватися за лічені секунди, щоб забезпечити водієві обід, який йому найбільше підходить. Кермо може змінювати форму, товщину та розташування ручок.
Окрім усіх наведених вище налаштувань, зовнішня текстура також може регулювати рівень щеплення, твердість і текстуру.
Фундаментальна внутрішня робота адаптивного керма надзвичайно проста. Обід рульового колеса містить одну або кілька камер, які можна надувати/спускати за допомогою рідини або газу.
Ці диски можна використовувати для ручного вибору характеристик керма так само, як ви вибираєте режим водіння.
Технологія також може виходити за рамки цих основних функцій. Він також може ідентифікувати водія за допомогою чогось такого простого, як брелок або пам’ять сидіння. Більш просунуті методи ідентифікації включають розпізнавання обличчя, шкірно-гальванічну реакцію, частоту серцевих скорочень і температуру.
У патентній заявці також згадується можливість інтеграції кількох надувних камер різного розміру в матеріал обода рульового колеса. Ці камери можна надувати/спускати за допомогою блоку керування для конкретного водія, стану водія, стилю водіння та середовища водіння, що означає, що колесо може змінювати форму, або ручки для пальців можна активувати чи дезактивувати залежно від ваших потреб.
Система в першу чергу покладається на дані користувача, і GM згадує три основні варіанти вибору для кожного параметра. Діаметр обода може бути тонким, середнім або товстим, тоді як твердість дає вам губчастий, середній або жорсткий варіант. Доступні текстури гладкі, тонкі та грубі.
Незважаючи на те, що він призначений для користувача, він дозволяє системі безпеки працювати у фоновому режимі, автоматично регулюючи кермо залежно від середовища водіння. Якщо, наприклад, почнеться дощ, адаптивне кермо може налаштувати текстуру від гладкої до грубої на випадок надзвичайної ситуації.
Це дуже вражає, але головна перевага тут досить очевидна. Система пристосується до рук різного розміру, що є більшою проблемою, ніж ви думаєте. Протягом багатьох років кермо еволюціонувало з тонкого шматка дерева до предмета, необхідного для розміщення кількох кнопок і функцій.
Якщо ви ділите машину з кількома членами родини, ви, швидше за все, регулярно регулюєте сидіння відповідно до свого положення. Ті з вас, кому пощастило, мають електрорегулювання сидінь із функцією пам’яті. Це наступний крок вперед, і ми не можемо дочекатися, щоб побачити та відчути це в дії.
Раніше GM презентувала крихітний електромобіль-кабріолет.