Компанія Goodyear Tire & Rubber Company представила шини, що на 90 відсотків складаються з екологічно безпечних та природозберігаючих матеріалів.
Сировиною для них виступають соснові смоли, олії, металобрухт і силікагель, отриманий з рисового лушпиння. Шини поки що залишаться в ролі демонстратора технологій, натомість до кінця року у продажу з’являться покришки, в яких буде 70 відсотків екологічної сировини.
Шини, що на 90 відсотків складаються з природозберігаючих матеріалів, пройшли всі внутрішні тести Goodyear та були схвалені для використання на дорогах загального користування. Однак у продаж вони не надійдуть, а залишаться демонстратором технологій та можливостей компанії. Натомість цього року Goodyear запропонує покупцям шини з 70-відсотковим вмістом біо- та вторсировини, а до 2030-го в асортименті фірми з’являться перші екологічно безпечні шини.
Як і у випадку Michelin, для виробництва екологічних шин використовується більше природних компонентів. Наприклад, технічний вуглець, необхідний для армування компаунду, одержують з метану, вуглекислого газу, рослинної та піролізної олії. Зберегти еластичність при зміні температури допомагає соєва олія, а покращити зачіп і одночасно знизити витрату палива – силікагель на основі лушпиння рису. Також до складу шин входять перероблений поліестер, сталь з високим вмістом вторинної сировини та соснові смоли.
Загалом шини Goodyear складаються з 17 природозберігаючих інгредієнтів, що використовуються у 12 різних компонентах. Ці шини можна випускати серійно вже сьогодні. Щоправда, компанія не поспішає і розширюватиметься асортимент поступово. Цього року у продажу з’являться перші зразки шин, у складі яких лише 70 відсотків екологічних матеріалів. Загалом вони повторюють демонстратор, тобто зроблені з рослинних олій та вторинної сировини.
Раніше theROAD. розповідали про те, як зберегти літні шини та використовувати їх більше двох років.