Гібридна модель 296 GTB стала найшвидшою дорожньою Ferrari на трасі Нюрбургрінг.
Влітку 2021 року у лінійці легендарної марки Ferrari з’явився новий гібрид. Зовнішньо схожа на модель SF90 Stradale, берлінетта 296 GTB стала першим дорожнім автомобілем італійської компанії з двигуном V6. Новинка отримала 663-сильний 3,0-літровий V6 та 167-сильний формульний електромотор MGU-K, вбудований між ДВС та восьмиступінчастим «роботом» DCT. У результаті це поєднання зробило 830-сильне купе одним із лідерів культової траси Нюрбургрінг.
За кермо суперкара сіл Крістіан Гебхард — редактор та тест-пілот німецького видання Sport Auto, який встановив чимало рекордів на Нордшляйфі. Найдосвідченіший пілот на моделі з пакетом Assetto Fiorano та шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 R проїхав коло за 6:58.7.
Цей результат зробив Ferrari 296 GTB найшвидшим автомобілем марки і лише одним з 15 автомобілів, що проїхав трасу швидше за сім хвилин.
Як зазначають у виданні, Ferrari вкрай рідко надає свої моделі для подібних тестів, тому, наприклад, потенціал супергібриду Ferrari SF90 Stradale на Нордшляйфі так і не розкритий. При цьому 296 GTB виявилася майже на дві секунди швидше за Ferrari 488 Pista і лише півсекунди поступилася Porsche 911 GT2 RS (991.2).
Раніше theROAD. писали, що завод Ferrari забезпечений замовленнями до 2025 року.