Новий Mercedes AMG C 63 має чотирициліндровий гібридний агрегат замість попередньої трансмісії V-8.
Mercedes-AMG представила C 63, нову топову модель C-класу автовиробника з гібридною трансмісією, яка замінила традиційний V-8 потужного седана.
Гібридна силова установка видає 670 к.с. (680 к.с., 500 кВт) від 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна потужністю 469 к.с. з електродвигуном потужністю 201 к.с. на задній осі. Сумарний максимальний крутний момент системи становить 1020 ньютон-метрів (752 фунт-фут).
Електричний турбокомпресор вбудований безпосередньо на вал турбокомпресора між колесом турбіни з боку вихлопу та колесом компресора з боку свіжого повітря.
Цей електродвигун з електронним керуванням приводить в рух вал турбокомпресора безпосередньо, прискорюючи колесо компресора, перш ніж потік вихлопних газів перейде на звичайний привід.
Високопродуктивна батарея в C 63 забезпечує ємність 6,1 кВт/год, безперервну потужність 70 кВт і пікову потужність 150 кВт протягом десяти секунд.
Літій-іонна система накопичення енергії 400-вольтової батареї була розроблена у співпраці між цехом високопродуктивних силових агрегатів (HPP) Formula 1 у Бріксворті, Англія, та Mercedes-AMG в Аффальтербаху, Німеччина.
Однією з інноваційних функцій є пряме охолодження елементів батареї, для чого фахівцям AMG довелося розробити нові охолоджувальні модулі товщиною в міліметри, які забезпечують постійну оптимальну робочу температуру для елементів.
Зарядка здійснюється за допомогою встановленого бортового зарядного пристрою змінним струмом потужністю 3,7 кВт на зарядній станції, настінній коробці або побутовій розетці. Mercedes-AMG може проїхати близько 13 км (8 миль) на чистій електроенергії.
Вперше в C 63 повністю змінна система повного приводу AMG Performance 4MATIC+ передає потужність приводу на дорогу та пропонує активне рульове керування задньою віссю в стандартній комплектації.
Інші функції включають підвіску AMG Ride Control з адаптивною системою амортизації, вісім різних режимів водіння та індивідуальне звукове оформлення всередині та зовні автомобіля.
Випущені одночасно як седан і універсал, обидві моделі базуються на модифікованому кузові AMG із передньою частиною на 50 мм (2 дюйми) довшою та загальною довжиною на 83 мм (3,25 дюйма) довшою, ніж у стандартного C-класу.
У Mercedes заявили, що C 63 розганяється від 0 до 100 км/год (62 милі/год) за 3,4 секунди, максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км/год (155 миль/год) і за бажанням може бути збільшена до 280 км/год для седана або 270 км/год для універсала з опцією. Пакет драйверів AMG.
Покращений дизайн екстер’єру, включно з емблемою AMG, рульовим колесом із подвійними спицями, спеціальним розташуванням оббивки та характерною прострочкою в інтер’єрі ще більше відрізняє C 63.
Додаткові функції в кабіні включають інформаційно-розважальну систему MBUX, що пропонує кілька дисплеїв і функцій, призначених для AMG і гібридних автомобілів, включно з проекційним дисплеєм (HUD) зі стилями відображення, зокрема Race і Supersport.
Mercedes ще не надав інформацію про ціну або наявність автомобіля, хоча реліз, ймовірно, відбудеться в другій половині 2023 року.