Електричний хетчбек Honda e у ретро-стилі відправлять у відставку без наступника.
Як повідомляє Autocar із посиланням на представника британського офісу Honda, японський автовиробник вирішив не випускати друге покоління моделі, а натомість зосередитися на батарейних кросоверах. Це пояснюється низьким продажем Honda e — замість запланованих десяти тисяч машин на рік дилери продають у рази менше. Так, наприклад, у дебютному для моделі 2020 року європейці купили трохи більше чотирьох тисяч таких машин, а 2021-го —3,7 тисячі.
Прем’єра Honda e відбулася у 2019 році, і публіка тепло зустріла хетчбек із дизайном у стилі ретро. Модель, орієнтована насамперед на європейський ринок, 2021-го навіть виборола звання «Автомобіль року в Німеччині».
Задньопривідний Honda e оснащений тяговою батареєю ємністю 35,5 кіловат-години. За допомогою терміналів швидкого заряджання запас енергії можна поповнити до 80 відсотків за півгодини. Заявлений час розгону до «сотні» — вісім секунд рівно, а пробіг на одній зарядці складає 220 кілометрів за циклом WLTP.
Японська марка мала намір продавати в Європі до 10 тисяч екземплярів Honda e на рік, проте електрокар не виправдав очікувань. Однією з причин невдачі моделі Autocar називає її високу вартість – від 39,9 тисяч євро.
Крім того, сегмент субкомпактних автомобілів помітно поступається за обсягами продажів кросоверам. Так що Honda вирішила зосередитися саме на SUV: на європейський ринок виходить компактний електричний кросовер e:Ny1 із батареєю ємністю 68,8 кіловат-години. І на нього компанія теж робить велику ставку – Honda розраховує, що на e:Ny1 буде припадати п’ята частина загального обсягу продажів марки в Європі.