Деякий час тому деякі розсіяні покупці BMW у Південній Кореї були збентежені, оскільки сайт автовиробника пропонував їм можливість платити щомісячну плату за підігрів сидінь, незважаючи на те, що їхні автомобілі були оснащені цією функцією в стандартній комплектації. Ця інформація стала вірусною та викликала значний резонанс, але в BMW пояснили, що покупці завжди матимуть доступ до функцій, за які вони заплатили при покупці. лише додаткові оновлення пропонуватимуться за плату на основі пробної версії та підписки, і коли споживач заплатить за них, вони залишатимуться доступними.
Багато хто неправильно оцінив такий підхід як постійне вимагання грошей, але ця ідея має певні переваги, і багато виробників залишаються відданими цій ідеї. Зрештою, люди з часом звикнуть до такого способу ведення справ, кажуть у BMW.
На щастя, Honda каже, що функції безпеки, зокрема, ніколи не будуть частиною послуги передплати. Крім того, він стягуватиме з клієнтів щомісячну плату лише за функції з підтримкою даних, оскільки використання даних не є безкоштовним.
У розмові з The Drive Джей Джозеф з Honda пояснив позицію компанії з цього приводу. Він є віце-президентом Honda із підключення, автоматизації, спільного використання, електрифікації та енергетики, тож він цілком готовий донести думки компанії щодо платних функцій підписки. Він пояснив, що такі функції, як віддалений запуск AcuraLink від Acura, вимагають стільникових даних для роботи, і тому вимагатимуть оплати від клієнта: «Хтось має заплатити цю плату за підключення, тому, що є оператор. Ви знаєте, є постачальник послуг».
За словами виконавчого віце-президента компанії з бізнесу та продажів в Америці Дейва Гарднера, здається, що інші послуги типу підписки, які Honda та Acura могли б надавати в майбутньому, використовуватимуть лише наявне обладнання: «Ідея, коли ви додаєте всі функції в кожен транспортний засіб, а потім пропонуєте споживачам оплатити підписку, щоб увімкнути деякі з них, я думаю, з точки зору задоволеності клієнтів, це, мабуть, не правильний шлях».
Проте Гарднер зауважив, що є речі, які Honda “може зробити з автомобілем за допомогою програмного забезпечення, яким хтось може захотіти скористатися”.
На щастя, Honda не змусить вас платити додатково за системи безпеки, каже Ґарднер: «[Ми] встановлюємо обладнання в автомобілі, щоб увімкнути пом’якшення аварій, […] утримання в смузі руху, попередження про виїзд зі смуги руху та інші речі. І це безпека. Вам не потрібно платити додатково за безпеку. Але є інші речі, які ми можемо робити з цими датчиками. Під час паркування, самостійного паркування тощо. Це має додаткову цінність для людей».