Hyundai рішуче наполягає на усуненні відходів і забруднень, які здійнюються під час виробництва автомобілів. Це заява була зроблела одразу після того, як Hyundai випустила свій другий електромобіль Ioniq 6.
Існує широко поширена помилкова думка, що електромобілі на 100% екологічні та не залишають неприємних метафоричних слідів на планеті. Варто зазначити, що це споживчий міф і що більшість виробників готові визнати, що вони не вуглецево нейтральні.
Кінцевою метою є досягнення циркулярності, яка здається трохи культовою. Це проста концепція, яка означає, що виробник створює продукт, пам’ятаючи про процес закінчення терміну експлуатації. Ідея полягає в тому, щоб створити автомобіль, який не залишив би жодних слідів свого існування, коли його не стане.
За словами Hyundai, циркулярність ближча, ніж ми думаємо. У нещодавньому інтерв’ю Dezeen віцепрезидент Hyundai Саймон Лосбі заявив, що його команда рішуче наполягає на усуненні відходів і забруднення, які здійснюються під час виробництва автомобілів. Це інтерв’ю було записане одразу після того, як Hyundai випустила свій другий електромобіль Ioniq 6.
Циклічність — це те, де ми маємо бути, це бачення, до якого ми маємо прагнути.
Саймон Лосбі, віцепрезидент Hyundai
Він навів приклади того, як цю концепцію можна використовувати у виробництві. Зараз Лосбі намагається переконати постачальників сидінь Hyundai повторно використовувати старі металеві каркаси сидінь і працює над програмою повторного використання пластику, видаленого під час виробничого процесу.
BMW вірить, що циклічність стане реальністю, згідно з коментарями, зробленими під час презентації i Vision Circular Concept у 2021 році. Polestar дотримується таких самих оптимістичних поглядів, як і Hyundai. Зареєстровано, що до 2030 року він стане вуглецево-нейтральним без необхідності садити тисячі дерев, що є простим виходом із цієї головоломки.
Лосбі визнав, що ці вуглецево-нейтральні зусилля негативно вплинуть на ціну, доки не буде досягнуто переломної точки.
Люди вже готові платити трохи більше за електромобілі, але вони впадуть у ціні. Те ж саме буде з циклічним автомобілем, він коштуватиме трохи більше. Це стане нормою, мине переломний момент, і всі будуть це робити, тому більше не буде додаткових витрат
Саймон Лосбі, віцепрезидент Hyundai
Раніше повідомлялось, Кіа та Hyundai підозрюють в дизельгейті.