Компанія Hyundai представила оновлений хетчбек i20.
Субкомпактної моделі підкоригували дизайн, переглянули палітру кольорів кузова та покращили асистуючу електроніку. Наприклад, i20 навчився розпізнаватись велосипедистів. У гаму двигунів хетчбека увійшла літрова «турботрійка» з віддачею 100 або 120 кінських сил. Коробки передач – “робот” і “механіка”.
Рестайлінговий Hyundai i20 зазнав ряду змін у зовнішності, але всі вони носять косметичний характер. Хетчбеку дісталися інші бампери, грати радіатора та колеса діаметром 16 та 17 дюймів. На панелі кузовних фарб — три нові відтінки: кислотний «металік» Lucid Lime, сірий перламутр Lumen Grey Pearl та синій перламутр Meta Blue Pearl. До того ж декор кольору Lucid Lime тепер пропонується і для салону.
Штатно i20 оснащений маршрутним комп’ютером діагоналлю 4,2 дюйми та медіасистемою з екраном діагоналлю 10,25 дюйми. Заявлено 4G, оновлення «по повітрю», порт USB-C, бездротову зарядку, підтримку Apple CarPlay та Android Auto.

Також на машини за промовчанням ставлять комплекс безпеки Smart Sense. Електроніка розпізнає пішоходів та велосипедистів, утримує автомобіль у смузі та допомагає уникнути зіткнень при виїзді з паркування, але ця функція йде вже як опція.
Під капотом – “турботрійка” 1.0 T-GDi з 48-вольтовим стартер-генератором і двома рівнями потужності: 100 або 120 кінських сил. Коробок передач дві: семиступінчастий “робот” DCT та шестиступінчаста “механіка” iMT з електронним зчепленням, яка вміє від’єднувати двигун від трансмісії для економії палива.
Виробництвом рестайлінгових хетчбеків візьметься турецький завод Hyundai. Старт – третій квартал цього року.
Раніше theROAD. писали, що Hyundai Ioniq 5 N отримає імітацію коробки передач.