Це Hyundai, як Sunday (неділя).
Як сказати Hyundai? Це відносно просте запитання, але компанія змінює свою вимову у Сполученому Королівстві.
У минулому компанія вимовляла свою назву як «Hy-un-dai», але тепер вони переходять на «Hyun-day». Останнє було глобальною вимовою автовиробника. Компанія показувала рекламу Super Bowl більше десяти років тому, яка навчила американців: «Це Hyundai, як неділя».».
Повертаючись на інший бік Атлантики, Hyundai сказав, що за останні роки бренд трансформувався завдяки «інноваціям, дизайну та лідерству в електрифікації». Це призвело до зміни сприйняття, і автовиробник хоче «ще більше прискорити це», змінивши «англізовану вимову «Hy-un-dai» на глобальну вимову «Hyun-day».»
Щоб допомогти споживачам звикнути до змін, компанія запускає багатоканальну рекламну кампанію, яка складається з телевізійних, радіо- та онлайн-роликів, а також рекламних роликів у службах за запитом. Центральним є 30-секундне відео, яке показує чоловіка, який бачить рекламу, яка оголошує, що Hyundai Ioniq 5 стане Всесвітнім автомобілем 2022 року.
У ролику чоловік використовує голосовий помічник свого телефону, щоб знайти «Hy-un-dai». Це приведе його до перукарні High ‘N’ Dye Hair Salon замість дилера Hyundai. Інші люди намагаються сказати те саме, і їх ведуть у місця під назвою «Hawaiian Tie», «High End Pie» і «Highland Eye». Кліп закінчується на останньому місці, коли жінка каже збентеженому чоловікові: «До речі, це Hyun-day».
Хоча зміни відносно незначні, у Hyundai UK заявили, що вони відкривають нову главу, привівши вимову «у відповідність до глобальної організації та нашої корейської спадщини».
Раніше повідомлялось, що Hyundai починає звільняти персонал на російському заводі, який простоює з березня.