Китайська компанія з виробництва електромобілів BYD випустила на внутрішній ринок електричний седан, який може конкурувати з Tesla Model 3.
Середньорозмірний електричний седан має маркування BYD Seal у Китаї, але, за словами Люка Тодда з EVDirect, але може назватися Atto 4 на місцевому рівні, до якого приєднаються невеликий позашляховик Atto 3 і невеликий хетчбек Dolphin (або Atto 2).
EVDirect є місцевим стороннім дистриб’ютором автомобілів BYD із агресивним розширенням модельного ряду в Австралії.
Минулого тижня марка електромобілів вийшла на японський ринок – незвичайний крок для китайського бренду – з Atto 3, до якого приєдналися Seal і Dolphin.
У той час як BYD Atto 3 призначений для MG ZS EV, Kia Niro EV і Hyundai Kona Electric, Seal конкуруватиме з найбільш продаваною Tesla Model 3 з подібними розмірами та технічними характеристиками.
Завдяки розмірам 4800 мм у довжину, 1875 мм у ширину та 1460 мм у висоту, BYD Seal приблизно на 160 мм довший, але на 58 мм тонший, ніж Model 3, і подібний за розміром до Toyota Camry.
За даними InsideEVs, BYD стверджує, що зареєстрував понад 60 000 попередніх замовлень на Seal у Китаї, ціни починаються від 222 274 юанів (32 902 доларів) і досягають 286 800 юанів (42453 долларів) за варіант розширений варіант.
Залежно від батареї, за стандартом NEDC запас ходу становить від 550 до 700 км, причому відповідно до суворішого стандарту WLTP очікується менший показник.
Стандартна модель оснащена акумуляторною батареєю ємністю 61,4 кВт/год і одним електродвигуном, що виробляє 150 кВт потужності та 310 Нм крутного моменту, при цьому потужність, як вважають, надсилається на задні колеса. Заявлений запас ходу становить 550 кілометрів, час розгону до 100 км/год становить 7,5 секунди.
Наступний варіант передбачає більшу батарею ємністю 82,5 кВт/год і потужніший двигун потужністю 230 кВт і 360 Нм із заявленим часом розгону 0-100 км/год за 5,9 секунди та запасом ходу 700 км.
Модель із подвійним двигуном і повним приводом має задній двигун потужністю 230 кВт і передній двигун потужністю 160 кВт із загальною системною потужністю 390 кВт і 670 Нм, що забезпечує розгін 0-100 км/год за 3,8 секунди та запас ходу 650 км.
Під обшивкою BYD Seal базується на новітній архітектурі електромобіля бренду «e-Platform 3.0», яка має можливість зарядки 800 вольт і фірмові літій-залізо-фосфатні батареї «Blade» для підвищення довговічності та тривалості життя.
Раніше у Мережі показали шпигунські фото інтер’єру BYD Corvette 07.