Кросовер Opel Mokka обзавівся потужнішим турбомотором.
У європейських конфігураторах Opel змінилися характеристики топової бензинової версії із двигуном 1.2 PureTech. Немає сумнівів, що Mokka дістався французький агрегат третього покоління із новим турбокомпресором. Потужність збільшилася на шість кінських сил (до 136 сил), момент, що крутить, незмінний (230 Нм), зате викиди діоксиду вуглецю знизилися на 11 відсотків до 125 грам на кілометр.
Модернізована турботрійка Puretech об’ємом 1,2 літра дебютувала на кросоверах Peugeot минулого року. Тоді йшлося про роботу у складі гібридної системи, причому французи навіть змінили трансмісію: на зміну 8-ступінчастому автомату Aisin прийшов 7-ступінчастий преселективний “робот”.
Opel Mokka «зайвих» змін по агрегатах немає: оновлений кросовер пропонується тільки з 6-ступінчастою «механікою». Варіант з 8-діапазонним автоматом поки що зберіг стару 130-сильну «турботрійку». З потужнішим двигуном розгінна динаміка не покращилася: стартовий ривок з місця до 100 кілометрів на годину займає ті ж 9,1 секунди. Витрата палива у змішаному циклі становить 5,0-5,7 літра на 100 кілометрів.
У Німеччині ціни на Opel Mokka з оновленим двигуном варіюються в діапазоні від 25,2 до 32,6 тисяч євро. Згодом модернізований турбомотор Puretech напевно з’явиться на всіх соплатформних моделях концерну Stellantis, у тому числі новітньому кросовері Jeep Avenger .