Китайський партнер Volkswagen прийшов до Німеччини із двома моделями.
Фірма Xpeng оголосила про початок продажів у черговій європейській країні. Слідом за Норвегією, Нідерландами, Швецією та Данією китайські електромобілі дісталися Німеччини. Гамма складається з великого кросовера Xpeng G9 та бізнес-седана Xpeng P7, причому обидві новинки запропоновані у трьох комплектаціях із заднім або повним приводом. Постачання та тест-драйви стартують у травні.
Маркетологи Xpeng вирішили не винаходити велосипед і створити традиційну дилерську мережу: поки що йдеться про 12 дилерів з 24 точками продажів, але до кінця року кількість офіційних представників марки подвоїться, а до 2026 року в Німеччині буде близько 60 дилерів зі 120 шоу-румами. Віце-президент Xpeng вже назвав Німеччину визначальним ринком у Європі. Цікаво, що одним із інвесторів Xpeng є Volkswagen: німецький автогігант викупив п’ять відсотків акцій стартапу за 700 мільйонів доларів.
Xpeng G9 коштуватиме від 57,6 до 69,6 тисяч євро. Базовий кросовер – це задній привід, 313 кінських сил і батарея на 78,2 кіловат-години; топ-версія – повний привід, 551 кінська сила, розгін 0-100 за 3,9 секунди та акумулятор на 98 кіловат-годин. Бізнес-седан Xpeng P7 в Німеччині оцінили в 49,6-69,6 тисяч євро, причому у топ-версії будуть ефектні «гільйотинні» двері. Різниця з китайським прайс-листом велика, адже в Піднебесній аналогічні моделі коштують на 40% дешевше.
Найближчим часом Xpeng має намір розпочати офіційний продаж у Франції, Італії та Великобританії: наприклад, французький сайт марки вже запущений. Європою плани китайського стартапу не обмежуються: 2024 року планується вихід на п’ять ринків Близького Сходу, а також розробка та сертифікація праворульних версій для Австралії та Сінгапуру.