Компанія Lamborghini змінила фірмовий логотип уперше за 20 років.
План розвитку компанії Direzione Cor Tauri, який прийняла та активно реалізує Lamborghini, зажадав від італійців та оновлення свого фірмового стилю. У 2024 році італійський автовиробник оголосив про першу за більш ніж 20 років зміну логотипу, який використовуватиметься на автомобілях та різних матеріалах фірми. Втім, обійшлося без радикальних кроків – Lamborghini пішла шляхом спрощення емблеми, лише зробивши її більш лаконічною.
У Сант-Агата-Болоньєзі оголосили , що з 2024 року з’явиться емблема, яка від застарілого в наші дні тривимірного зображення перейшла до сучасної «плоскої» графіки. Новими фірмовими кольорами названі чорний та білий.

Звичні жовтий і золотий відтінки будуть використовуватися тільки як колірні акценти. Окрім того, дизайнери Lamborghini Centro Stile розробили новий набір іконок для цифрових продуктів бренду.
З інших змін — перероблений шрифт напису Lamborghini, в якому стали трохи ширші за літеру і трохи перероблено їх накреслення. Ну а найрадикальнішою зміною став офіційний дозвіл використовувати силует бика без фірмового щита та написання бренду. Щоправда, такий варіант емблеми — лише бик — допущений лише для онлайн-комунікацій та друкованої продукції.