Lexus готується до нової ери та нової ідентичності. Першим кроком, який він робить до своєї мети, буде новий глобальний головний офіс, який будується в відокремленому гірському комплексі в Шімояма, Японія.
Керівники компанії зазначають, що новий операційний центр революціонізує шлях розробки автомобілів Lexus і прискорить перехід бренду до електрифікації.
Lexus отримав ділянку технічного центру Toyota в Шімояма, яка використовується для будівництва центру розробки, нової штаб-квартири, а також 12 тестових треків. Коли будівництво буде завершено, територія нового офісу Lexus буде еквівалентна 140 бейсбольним стадіонам. Загальний обсяг інвестицій оцінюється в 2,25 мільярда доларів США (приблизно 2,13 мільярда євро за поточним курсом обміну), а робота на новому заводі Lexus має розпочатися в березні 2024 року.
Це означає, що замість того, щоб покладатися на ряд офісів Toyota Motor Corp., команда Lexus матиме власне місце, яке можна назвати домом. На даний момент штаб-квартира Lexus знаходиться в Нагої, Японія, а її операційні центри знаходяться в Брюсселі, Бельгія, і Плано, Техас.
Кодзі Сато, керівник Lexus, сказав, що всі співробітники, залучені до планування, проектування, розробки та тестування автомобілів Lexus, починаючи з наступного року будуть розміщені під одним дахом. Загалом на новому об’єкті працюватимуть близько 3300 осіб, у тому числі в кампусі Lexus.
Lexus має ще багато чого надолужити в гонці електромобілів, оскільки бренд ще не випустив свій перший спеціальний електромобіль. Це буде Lexus RZ, який з’явиться наприкінці 2022 року. Окрім цієї початкової моделі, компанія представила деякі інші електромобілі, зокрема елегантний спортивний автомобіль BEV Sport, великий позашляховик і седан.
Це ініціатива наступної глави, спрямована на вдосконалення основ транспортного засобу, відточування Lexus Driving Signature та вдосконалення дизайну в гармонії з функціональністю. Основна цінність полягає в тому, як проектувати та створювати автомобілі, які викликають у людей бажання володіти цим автомобілем.
Кодзі Сато, керівник Lexus
Згідно з попередніми заявами, Lexus планує перейти на повністю електричний транспорт у США, Європі та Китаї до 2030 року, а його амбітна мета – продавати один мільйон електромобілів щорічно.
Раніше повідомлялось, що Lexus не встигає виконувати замовлення на позашляховик LX на ринку Японії.