Компанія Maserati представила електричний варіант кросовера Gracale.
Він отримав двомоторний повний привід, батарею ємністю 105 кіловат-годин та запас ходу близько 500 кілометрів. При цьому новинка виявилася повільнішою за Grecale Trofeo з «бітурбошестеркою» 3.0 — до ста електрокар розганяється за 4,1 секунди проти 3,8 у паливного Trofeo. Як і всі машини лінійки Folgore, батарейний Grecale штатно оснащений пневматичною підвіскою.
Електричний Maserati Grecale Folgore став найпотужнішим у сімействі. Його двомоторна установка видає 557 кінських сил і 820 Нм крутного моменту, хоча навіть у «зарядженого» Grecale Trofeo з «бітурбошестеркою» Nettuno 3.0 в запасі тільки 530 сил і 620 Нм. Однак через те, що важить електрокар майже 2,5 тонни, він помітно поступається паливному родичу в динаміці розгону до сотні: 4,1 секунд проти 3,8. До 200 кілометрів на годину Grecale Folgore розганяється за 16,1 секунди, а його максимальна швидкість становить 220 кілометрів на годину
Батарея кросовера ємністю 105 кіловат-годин працює під напругою 400 вольт, тому потужність зарядки: всього 200 кіловат. Від постійного струму акумулятор наповниться з 20 до 80 відсотків за 29 хвилин, а 9 хвилин підключення збільшать дальність ходу на 100 кілометрів. Якщо заряд упав нижче 16 відсотків та поблизу немає терміналів, рекомендується активувати режим Max Range (є також GT, Sport та Offroad). У ньому електроніка пом’якшує реакцію акселератор і обмежує «максималку» 130 кілометрами на годину. Паспортна дальність ходу – 500 кілометрів.
Зовні Grecale Folgore відрізняється деталями на кшталт особливої решітки радіатора та аеродинамічних коліс. Крім того, для нього ексклюзивно запропоновано колір кузова Rame Folgore. Джерелом натхнення при створенні цієї фарби послужив фасад Музею Гуггенхайма в іспанському Більбао, який дає теплі мідні відтінки на сонячних ділянках та холодні блакитно-сірі в тіні. На машині той самий ефект досягається завдяки використанню райдужних пігментів.
Для оббивки салону кросовера використається регенерований нейлон Econyl. Декоративні панелі мають рельєфну поверхню і виглядають як тонований «міддю» вуглепластик. Мультимедіа з екраном діагоналлю 12,3 дюйми оснащена Apple CarPlay і Android Auto, а в Китаї ще й нативно підтримує месенджер WeChat. Навігація Grecale Folgore враховує електричну сутність кросовера та будує маршрут з урахуванням розташування зарядних станцій.
Слідом за Maserati Grecale Folgore на ринок вийдуть батарейні MC20, Quattroporte та Levante. Повністю лінійку Folgore буде сформовано до 2025-го, а до 2030 року Maserati планує повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння. Все це частина великої стратегії Stellantis, що отримала назву Dare Forward 2030 (щось на кшталт «давай дерзай» або «сміливо вперед»).
Раніше theROAD. писали, що лідера Maroon 5 обдурили на мільйон доларів із підробленим Maserati.