Mercedes-Benz оновив найменший седан.
У Китаї почалися продажі локального А-Класу зі збільшеною на 60 міліметрів колісною базою. Програма доробок та сама, що й у європейських малолітражок, але гамма урізана: «молодший» Mercedes-Benz доступний у Піднебесній тільки з переднім приводом, чотирициліндровим 1,33-літровим бензиновим мотором та 7-ступінчастим «роботом». Гібриди та модифікації AMG – прерогатива машин німецького складання.
Оновлений A-Class найпростіше дізнатися по фарах без вигину денних ходових вогнів, решітки радіатора з мініатюрними зірочками і затемненим ліхтарям. У салоні додалося кермо зі здвоєними спицями, модернізовано мультимедіасистему MBUX. Небагатих комплектацій у Китаї «Мерседес» не мав і раніше.
Після рестайлінгу чотиридверка відчутно подорожчала: тепер базовий варіант A 180 L коштує від 249 500 юанів (2,85 мільйона рублів) — на 16 відсотків більше ніж седан зразка минулого року. За більш оснащену версію A 200 L доведеться заплатити 261-273 тисяч юанів (2,98-3,12 мільйона рублів).
Техніка колишня: у базовому варіанті 1,3-літровий двигун розробки Renault розвиває 136 кінських сил та 230 Нм, за доплату агрегат форсований до 163 кінських сил та 270 Нм. Альтернативи 7-ступінчастому преселективному «роботу» в Китаї не було і не буде, та й трансмісія 4Matic на ринку КНР виявилася незатребуваною.