Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class.
Розробка “батарейної” версії позашляховика пояснюється “стратегією зниження ризиків”. Керівник AMG, бізнес-підрозділів G-Class та Maybach пан Міхаель Шібе заявив журналістам на круглому столі, що електричний “Гелік” відкриє для дилерів нові можливості. «Є клієнти, яких ми, можливо, не приваблювали у минулому. Тепер у нас є можливість зацікавити їх», – наголосив топ-менеджер.
Шибе нагадав, що оновлений Mercedes-Benz G-Class доступний із трьома видами силових установок. «У нас є клієнти, яким подобається V8, і вони любитимуть восьмициліндрові «Геліки» завжди. Їм призначений AMG G 63. Для клієнтів, які хочуть отримати дуже ефективний та високопродуктивний ДВЗ, є шестициліндровий G 550. А ще у нас є електричний варіант для тих, хто більше не хоче водити G-Class з ДВЗ».
Міхаель Шібе поділився цікавою статистикою. За оцінками Mercedes-Benz, близько 80% всіх випущених з 1979 року “Геліків” все ще в строю. Абсолютні цифри не наводяться, але оскільки у 2023 році було випущено півмільйонний G-Class, на дорогах по всьому світу їздять понад 400 тисяч «Гелендевагенів». Для порівняння Porsche вважає, що близько 70% усіх випущених дев’ятсот одинадцятих придатні до експлуатації.
Топ-менеджер Mercedes-Benz висловив сподівання, що електричний G 580 EQ Performance не відстане за термін служби від паливних версій. А ось оцінювати, яку частку у загальних продажах «Геліків» займе «батарейна» версія автогігант не став. Репрезентативна статистика щодо цього з’явиться не раніше кінця 2024 року.