Компанія Mercedes-Benz показала оновлений кемпер Marco Polo.
Побудований на базі V-Class будинок на колесах пережив рестайлінг слідом за “донором” та Vito, які Mercedes-Benz освіжив у липні. Кемпер помітно модернізували як зовні, так і всередині, підвищивши рівень комфорту та додавши нових «розумних» опцій. Прем’єра новинки відбулася на тематичній виставці Caravan Salon у німецькому Дюссельдорфі, де сусідами Marco Polo стали концепт Volkswagen T7 California та Ford Transit Custom Nugget.
Зовнішні відмінні риси оновленого Mercedes-Benz V-Class Marco Polo — більші грати радіатора з безліччю трипроменевих зірок і змінені бампери. Спереду у кемпера світлодіодні адаптивні фари Multibeam, ззаду – ліхтарі з оновленим малюнком та хромована планка з написом Mercedes-Benz. Також доступні нові кольори забарвлення та пакет AMG Line, що додає діодну смугу навколо решітки радіатора.
Дизайнери попрацювали над салоном. Усередині встановлений оновлений кластер з двома дисплеями діагоналлю 12,3 дюйми та мультимедіа MBUX останнього покоління, замінені дефлектори повітроводів, а в центральній консолі є відсік для бездротової зарядки. Нове кермо розпізнає, чи водій тримає руки на обід.
На «розумний» будинок Marco Polo перетворює інтерфейсний модуль Mercedes-Benz Advanced Control (MBAC), за допомогою якого функціями кемпінгу можна керувати через екран у кабіні та додаток для смартфона. Всього одним натисканням можна відключити відразу кілька функцій, непотрібних поза містом. Також в арсеналі – пневмопідвіска AirMatic, що вирівнює підлогу кемпера при паркуванні під невеликим кутом.
Marco Polo, як і раніше, оснащений підйомним дахом з ліжком, складним столиком, гардеробом та обладнаною кухнею. Розміститися в ньому можуть чотири особи. У рух кемпер наводить дволітровий дизельний мотор із чотирма циліндрами в кількох варіантах форсування, який працює з дев’ятидіапазонним автоматом. Привід задній чи повний.
