Компанія Mercedes-Benz зробила півмільйонний позашляховик G-Сlass.
Ювілейним екземпляром з порядковим номером 500 000 став автомобіль з ретродизайном, що відсилає до класичної моделі 80-х років минулого століття: він пофарбований у зелений колір, у салоні — комбінована оббивка сидінь, а запасне колесо, винесене на п’яті двері, вкрите брезентовим. Півмільйонний G-Сlass зійшов із конвеєра заводу Magna Styer в австрійському Граці через 44 роки після виходу моделі на ринок.
Дизайн ювілейного G-Class натхнен позашляховиками ранніх років: у компанії відзначають, що на кузов нанесена фарба в класичному відтінку Agava Green – цей колір став одним з перших, доступних для моделі. У нього поворотники оригінальної форми, але вони не червоні, як у сучасного автомобіля, а помаранчеві, як у 70-80-х. Інтер’єр оформлений з огляду на модель 280 GE: середня частина крісел обтягнута тканинною тканиною. Є табличка з порядковим номером – 500 000.
Mercedes-Benz продовжує роботу над серійною версією електричного G-Class – EQG. Прототип EQG був представлений ще 2021 року, а прем’єра «товарного» варіанта очікується 2024-го. Про майбутній батарейний позашляховик відомо, що він збереже рамну архітектуру і нерозрізний міст ззаду, а силова установка складатиметься з чотирьох електромоторів і батареї з анодом з нанокомпозитного кремнію.
Також на початку 2023 з’явилися чутки, що у G-Class з’явиться «молодший брат» – компактний кросовер, який успадкує брутальний дизайн оригінальної моделі. За неофіційними даними, новинка не матиме технічної спільності з оригінальним рамним «Гелендевагеном»: основою послужить модульна платформа MMA для GLA, GLB і CLA наступних поколінь.
Раніше theROAD. писали, що Mercedes-Benz розсекретив дату прем’єри нового E-Class.