Mitsubishi припинила складання автомобілів у Китаї і йде з ринку.
З 2012 року і донедавна Mitsubishi випускала машини для китайського ринку на спільному підприємстві з GAC — завод розташований у провінції Хунань, і в найкращі роки там збирали по 140 тисяч автомобілів. Кілька місяців конвеєр простоював, а тепер стало відомо, що Mitsubishi вирішила піти з Китаю. Причина — падіння продажів: за вісім місяців 2023 року китайці купили трохи більше 11 тисяч машин, що на 41,5 відсотка менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Модельний ряд Mitsubishi у Китаї складається з чотирьох кросоверів: ASX, Outlander, Pajero та Pajero Sport. 2022-го японська марка запустила на місцевому ринку гібридний Outlander, проте популярним він так і не став. Є у компанії і електрокар – Airtrek, проте це не самостійна розробка, а трохи перелицьований китайський GAC Aion V. Як повідомляє агентство Nikkei, офіційно про звільнення з Китаю Mitsubishi оголосить після того, як будуть досягнуті домовленості про передачу місцевих активів партнерові в особі GAC.
У самій же GAC справи йдуть добре: продажі з січня по серпень перевищили позначку півмільйона автомобілів, що відповідає зростанню на 41,4 відсотка в порівнянні з результатом річної давності. Завод у провінції Хунань перейде у повну власність концерну і там організують виробництво електромобілів. Весь штат підприємства GAC має намір зберегти.
З відходом з Китаю Mitsubushi зосередиться на ключових для себе ринках – це Південно-Східна Азія (АSEАN), Океанія (Австралія та Нова Зеландія), Африка, Близький Схід та Південна Америка. Там компанія розвиватиме модельну лінійку, у тому числі й електричну: згідно зі стратегією розвитку бренду, Mitsubishi запланувала 16 нових моделей. При цьому Північна Америка, Мексика, Європа та рідна для Mitsubishi Японія – не такі важливі для марки регіони.