Mitsubishi планує відійти від концепції «дешево та сердито» та хоче стати преміум-класом. Що це означає для покупців, які є прихильниками колишніх цінностей бренду?
Японський виробник заявив, що він більше не хоче бути відомим як компанія, яка виробляє лише «дешеві та сердиті» автомобілі. Натомість Mitsubishi планує розширити модельний ряд новими, дорожчими флагманськими варіантами, ціни на які можуть зрости до понад 70 000 доларів.
Mitsubishi – не єдиний бренд, який намагається стати більш преміальним. Mazda протягом багатьох років намагалася перейти на більш розкішні та дорожчі моделі, тоді як Kia та Hyundai також загравали з підвищенням цін на різні модельні ряди з неоднозначними результатами.
Однак, на відміну від своїх конкурентів, Mitsubishi каже, що його прагнення до преміум-класу не призведе до відмови від доступної частини ринку. Метою є збільшення кількості розкішних моделей, а також збереження «лідерів цін».
Австралійський голова Mitsubishi Шон Весткотт вказав на новий плагін-гібрид Outlander як на яскравий такий приклад. Його флагманський варіант Exceed Tourer стартує з 68 990 доларів.
Прагнення до високого ринку може становити загрозу для основних брендів, особливо для такої компанії, як Mitsubishi, автомобілі якої роками купували через вартість. Проте Весткотт додав, що дані Mitsubishi доводять, що є клієнти, які очікують пропозиції преміум-класу.
Ми розширюємо модельний ряд. У нас зростає кількість клієнтів, які очікують від нас продукту преміум-класу, тому ми розширюємо асортимент.
Шон Весткотт, австралійський голова Mitsubishi
Mitsubishi зазначає, що на ринку все ще є потреба у транспортних засобах зі співвідношенням ціни та якості. Компанія не відмовляється від них та не залишає прихильників своїх колишніх цінностей. Весткотт також додав, що Mitsubishi завжди приносила користь своїм клієнтам не лише шляхом низької закупівельної ціни.
Ми пропонуємо японську якість, якою надзвичайно пишаємося. Це наша особливість. У цьому є цінність, яку бачать і люблять наші клієнти.
Шон Весткотт, австралійський голова Mitsubishi
Раніше Mitsubishi анонсував новий хардкорний Mitsubishi Triton.