Зовнішньо оновлений Mitsubishi Xpander Cross можна дізнатися за іншими бамперами, за рахунок яких передній і задній звиси стали довшими. Радіаторною решітка підросла в розмірах та має трапецієподібний малюнок. Фари тепер Т-подібні, а покажчики повороту інтегровані у верхні габаритні вогні. Серед змін на кормі – світлодіодні ліхтарі заднього ходу, які доповнили світлодіодні стоп-сигнали. Розширилася і палітра кольорів: додали зелений металік Green Bronze Metallic.
У салоні з’явилася цифрова панель приладів та екран мультимедійної системи діагоналлю дев’ять дюймів, тоді як звичайному Xpander покладено аналогову «приладку» та екран на вісім дюймів. З інших нововведень – чотириспицеве кермо великого діаметру.
Особливо Mitsubishi пишаються системою контролю вектора тяги, яка полегшує проходження поворотів, регулюючи гальмівне зусилля на передніх колесах. Наприклад, при повороті на слизькому дорожньому покритті переднє колесо пригальмовує, зводячи до мінімуму недостатню обертальність. Також з оновленням підвищили міцність конструкції – область кріплення передніх стійок стала жорсткішою.
Xpander Cross доступний в Індонезії з 1,5-літровим “атмосферником” 4A91 потужністю 105 кінських сил, пару якому складає п’ятиступінчаста механічна коробка передач. Альтернативною служить варіатор (передусім пропонувався чотириступінчастий автомат). Привід – лише передній.
Вартість оновленого крос-вена – 300,9 тисяч індонезійських рупій, що в перерахунку на долари становить трохи більше 20 000.
Раніше ми писали, що Mitsubishi хоче стати преміум-класом.