Nissan та Honda можуть прийняти у свій альянс Mitsubishi.
Союз між японськими компаніями допоможе їм скоротити витрати на розробку автомобілів і дати відсіч китайському автопрому, що набирає обертів, пише видання Nikkei Asia з посиланням на інсайдерів. Разом Nissan, Honda та Mitsubishi випускають понад вісім мільйонів машин за рік.
Mitsubishi Motors, 34 відсотки акцій якої належать Nissan, обговорить з Honda та Nissan деталі стратегічного партнерства. Три японські автогіганти мають намір почати зі стандартизації бортового ПЗ, кажуть інсайдери. Однак вони можуть піти й надалі: питання спільної розробки самих автомобілів теж стоїть на порядку денному.
Honda та Nissan оголосили про всеосяжну співпрацю у березні нинішнього року. Це сталося на тлі того, що Nissan планомірно втрачає частки ринку в США та Китаї – найважливіших для себе регіонах, на які припадає приблизно половина його світових продажів. У червні Nissan навіть довелося закрити завод у китайському Чанчжоу, який не пропрацював і чотири роки.
Складнощі у Китаї відчуває і Honda. Минулого тижня повідомлялося , що вона зупинить кілька ліній, скоротивши місцеве виробництво приблизно на третину.
Причини – жорстка конкуренція в Китаї з боку місцевих марок, а також Tesla, яка випускає електрокари на гігафабриці у Шанхаї. Японці, як кажуть експерти, не встигли підлаштуватися до повороту у бік «зеленої» мобільності в КНР, що призвело до різкого падіння попиту на машини з ДВС на найбільшому авторинку світу.