Передбачити кінець дефіциту мікросхем виявилося неможливою задачею навіть для найдосвідченіших аналітиків галузі.
Очікувалось, що криза чіпів закінчиться до кінця 2020 року, і хоча цього, очевидно, не сталося, більшість аналітиків тоді вважали, що проблеми виробництва будуть вирішені до грудня 2021 року.
Зараз липень 2022 року, і галузь все ще бореться з дефіцитом мікросхем. Деякі виробники автомобілів тимчасово призупиняють своє виробництво через дуже обмежені запаси напівпровідників.
Є ознаки того, що виробництво чіпів відповідає попиту, а враховуючи, що продажі певних категорій продуктів, наприклад комп’ютерів, сповільнюються, деякі вважають, що для виробників чіпів веселощі нарешті закінчилися.
Однак Тайванська компанія з виробництва напівпровідників, відома як TSMC, стверджує зворотнє. Результати компанії за другий квартал, м’яко кажучи, вражають. Її дохід за квартал сягнув 18,16 мільярда доларів США, що на 36,6 відсотка більше, ніж у минулому році.
Але що ще важливіше, лідери компанії очікують, що попит на чіпи залишатиметься дуже високим не до 2023 року, як передбачали багато галузевих аналітиків, а принаймні до 2026 року. TSMC очікує, що попит залишатиметься високим (очевидно, очікування компанії охоплюють всю галузь, а не лише автомобільний ринок), важко повірити, що клієнти зможуть забезпечити надто великий запас. Іншими словами, ці клієнти (включно з виробниками автомобілів) не зможуть створити необхідні запаси та продовжуватимуть розміщувати нові замовлення, таким чином зберігаючи високий попит у довгостроковій перспективі.
TSMC наразі є виробником мікросхем номер один у світі, тому є дуже великі шанси, що її очікування виправдаються. Однак аналітики все ще неохоче говорять про розвиток ринку в 2023 і 2024 роках, оскільки деякі все ще очікують, що надлишок потужностей буде досягнутий, що зрештою призведе до падіння попиту на всі типи мікросхем.
Раніше повідомлялось, що Bosch інвестує 3 мільйони євро у боротьбу з дефіцитом мікросхем.