Компанія Ford оновила найпопулярніший пікап F-150.
Модель F-150 в строю майже півстоліття. 2020 року пікап переступив у 14-те покоління, а тепер настав час для планового рестайлінгу. Оновлений Ford F-150, а заразом і його “заряджена” версія F-150 Raptor дебютували напередодні автосалону в Детройті. Ford не став затягувати і відразу оголосив прийом замовлень та ціни: базовий пікап коштує від 36 570 доларів без урахування доставки, а найдорожчий у сімействі F-150 Raptor – від 77 980. Це на кілька тисяч доларів дорожче за дореформену модель.
Оновлення пройшло за стандартним сценарієм. Пікапу підправили зовнішність за рахунок нових більш агресивних бамперів, модернізованої оптики та інших решіток радіатора, осучаснили салон, розширили список стандартного обладнання, переглянули комплектації і моторну лінійку — з неї зник базовий 3,3-літровий двигун V6. Але про все по порядку.
Оновленому Ford F-150 дісталися вертикально витягнуті світлодіодні ходові вогні з характерними «скобами», усередині кожної з яких пари прямокутних блоків основних фар, розділених жовтими поворотниками. Світлотехніка інтегрована в решітку радіатора, оформлення якої, як і раніше, залежить від обраної комплектації. Наприклад, у виконанні Tremor, відмінна риса якого — помаранчеві акценти, тепер подвійна яскрава смуга, яка візуально поділяє ґрати надвоє.
Найважливіша зміна на кормі – нова схема відкривання заднього борту Pro Access Tailgate. Тепер він не просто відкидається вниз, але і має розстібну стулку посередині (відкривається на кут від 37 до 100 градусів) для швидкого доступу до вантажу. Рішення дозволяє скоротити відстань до ручки борту і приблизно півметра збільшує зону, куди можна дотягнутися рукою.
У салоні відтепер стандартний 12-дюймовий екран мультимедійної системи і вперше для F-150 додатковий проекційний дисплей. Вже в комплектації початкового рівня пікапу покладено 10 допоміжних систем, включаючи помічника зміни смуги руху та покращену функцію утримання у займаній смузі. Ще одне покращення – на центральний екран тепер можна одночасно виводити два зображення із зовнішніх камер.
Найпотужніший (і найдорожчий) пікап у сімействі — F-150 Raptor. На вибір запропоновано два мотори, V6 з подвійним турбонаддувом, що видає 456 сил, і 5,2-літровий V8, який, як стверджують у компанії, розвиває «понад 700 кінських сил» – такий агрегат покладено Раптору з приставкою R. Вартість останнього, по за попередніми даними, перевищує 111 тисяч доларів.