Nissan спільно з Dongfeng готує два кросовери і два седани.
Усі чотири моделі, заплановані до серійного виробництва, дебютували на автосалоні у Пекіні у статусі концепт-карів. Це седани Epoch та Evo, а також кросовери Era та Ecip, і саме останні, як очікується, і стануть альтернативою X-Trail. Всі вони електричні та для всіх заявлені автопілот, а для одного з кросоверів ще й система двонаправленої зарядки, коли автомобіль виступає як джерело енергії для зовнішніх пристроїв.
Найбільший інтерес становлять кросовери. Перший, Era, – гібрид, що підряджається, орієнтований на жителів міста і цінителів комфорту. Для нього заявлена пневмопідвіска, система повного приводу та анатомічні сидіння. Другий, Ecip, позиціонується як сімейний автомобіль, і у нього також гібридна установка з можливістю підзарядки. З опцій є навігація та розважальна система зі штучним інтелектом для пасажирів ззаду.
Що стосується седанів, то Epoch – це електрокар для міських жителів і тих, які у вихідні їдуть за місто. Йому дістався віртуальний помічник зі штучним інтелектом, який «робить життя простішим і комфортнішим». Нарешті, головна «фішка» Evo — той самий віртуальний помічник, який допомагає побудувати оптимальний маршрут до заданої точки.
Всі чотири моделі – це частина стратегії Nissan під назвою Ambition 2030. Згідно з планом, до кінця десятиліття глобальний модельний ряд фірми має бути електрифікований щонайменше на 50 відсотків. Для цього на ринок виведуть 23 нові електрифіковані машини, включаючи 15 повноцінних електромобілів.