Nissan GT-R покоління R35, який дебютував у далекому 2007 році, злегка оновили до 2024 модельного року. На автосалоні в Токіо представили свіжу версію спорткара для японського ринку, яка отримала невеликі зовнішні відмінності, покращену аеродинаміку, переналаштовану підвіску та пару спеціальних версій – Premium T-spec та Nissan GT-R Nismo Special.
На ринку новинка з’явиться навесні, а Nismo, названий найпродуктивнішим GT-R в історії, приєднається до нього влітку.
Нові моделі стали вершиною GT-R R35, розповідає головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта. Інженери покращили ходові якості та аеродинаміку (+13% притискної сили), але не забули про комфорт, знизивши шум та вібрації, а також звукове навантаження від випуску. Встановивши новий глушник і змінивши форму вихлопної труби (завдяки невеликим викривленням вона створює міні-вихори), вдалося зберегти соковитий звук, але водночас знизити протитиск.
Потужність “шістки” VR38DETT з подвійним турбонаддувом при цьому залишилася незмінною, запевняють у Nissan. Двигун видає 570 кінських сил і 637 Нм моменту, що крутить, у всіх версіях, але на Nismo його віддача доведена до 600 сил і 652 Нм. Деталі двигуна (поршневі кільця, шатуни та колінчастий вал) на Nismo краще збалансовані за вагою.
Зовнішні зміни обмежилися передком із підретушованими гратами радіатора та світловими елементами у формі бджолиних сот. Nismo відзначилася особливими налаштуваннями підвіски та диференціалом підвищеного тертя у передній осі. Також у її арсеналі — карбоновий капот з повітрозабірниками NACA та покращені гоночні «ковші» Recaro з каркасом із вуглепластику.
Менш екстремальний варіант T-Spec у сімействі GT-R зайняв сходинку вище за Premium edition. Йому також дісталася переналаштована підвіска та карбонові дискові гальма, що забезпечують «плавність ходу та чуйне керування».
Вартість посвіжілого спорткара Nissan поки не розкриває, як і тираж спецверсій. У травні минулого року виробнику довелося зупинити прийом замовлень на батьківщині, оскільки всі екземпляри розпродали. У Європі модель і зовсім зняли з продажу через жорсткіший економік, в які немолодий GT-R більше не вписується. Не виключено, що в наступному поколінні він буде частково або навіть повністю електрифікований – про таку можливість говорив голова Nissan Макото Учіда.
Раніше theROAD. писали, що Tesla та Nissan лідирують у рейтингу найнадійніших електрокарів.