R35 Nissan GT-R є беззаперечною іконою. З моменту свого випуску в 2009 році японський суперкар з легкістю вражав елітну екзотику, але за останні пару років його вік почав наздоганяти його. Коли це сталося, поширилися чутки про трансмісію, яка прийде на зміну стандартній GT-R. Ходили чутки, що R36 GT-R буде повністю електричним, або це буде гібрид чи, навіть, авто з газовим двигуном. Остання чутка полягає в тому, що R35 переживе ще один рік із значними оновленнями стилю.
Але, як виявилося, жодна з цих чуток не має жодного змісту: головний інженер R35 сказав австралійським ЗМІ, що Nissan так чи інакше не прийняв рішення.
Хіроші Тамура був відповідальним за розробку R35 GT-R і Nissan Z , але нова команда допоможе створити наступників цих автомобілів. Його коментарі про те, що рішення щодо трансмісії першого автомобіля ще не прийнято, викликають здивування, тому що автовиробник оголосив, що розпочав роботу над дизайном нового R36 у 2018 році. Який автовиробник починає проектувати автомобіль до того, як вирішить, що його буде рухати?
Можливо, так сталось через те, що проект R36 GT-R неодноразово перезапускався. Період виношування покоління R35 був дуже довгим, оскільки Nissan хотів переконатися, що він віддасть належне назві GT-R, і, можливо, тут діє та сама одержимість досконалістю. Тамура також сказав, що рішення про перехід на електрику буде «одним із дуже складних моментів у майбутньому», припускаючи, що перехід ще далеко, але він має бути ідеальним, коли прийде час.
Цікаво, що у Nissan Z також немає ясного майбутнього. Як ви, напевно, знаєте, Nissan створив новий Z на базі попереднього 370Z, лише отримавши новий двигун і нову підвіску (ми малюємо автомобіль широким пензлем, але крім цих суттєвих змін, їх не було багато) тому що автовиробник не зміг би виправдати розробку абсолютно нової платформи для нішевого автомобіля, такого як спортивний автомобіль Z.
З огляду на нові правила ЄС щодо викидів, було б доцільно, щоб наступний Z був принаймні гібридом, але оскільки це насправді старий автомобіль, це може бути надто складним викликом і, ймовірно, вимагатиме абсолютно нового дизайну. Якщо Nissan залишить Z на газовому двигуні, він зможе ще деякий час використовувати застарілу основу.