У компанії BYD з’явиться позашляховик під назвою «Леопард».
Він стане первістком нового бренду Fang Cheng Bao. Модель отримає гібридну силову установку та повний привід із трьома диференціалами. Крім того, їй обіцяна гідропневматична підвіска від всюдихода Yangwang U8, що наділить машину позашляховими можливостями рівня Mercedes-Benz G-Class.
На сьогоднішній день портфоліо BYD складається із п’яти брендів. До них відносяться сімейства моделей Dynasty, Ocean, марки Denza, Yangwang та новачок цього року Fang Cheng Bao. Під цією маркою китайці налагодять випуск різнопланових моделей, від позашляховиків для спорткарів, які «задовольнять все більш персоналізовані потреби споживачів». Першим Fang Cheng Bao стане хардкорний всюдихід SF, він же Leopard 5.
За неофіційними даними, машина базується на новій платформі DMO (dual-mode off-road) з трьома диференціалами та гідропневматичною системою Hydraulic Body Control (Disus-P) від Yangwang U8. Вона працює за аналогією з “мерседесівською” E-Active Body Control, тобто дозволяє задавати рівень підвіски окремо для кожного колеса, та й взагалі підвищує здібності машини поза асфальтом.
У рух незграбний позашляховик наводитиме гібридна силова установка потужністю 680 кінських сил. ДВС у ній виступить у ролі генератора, а тягу на колеса будуть передавати два електромотори. Обіцяно розгін до ста за чотири секунди, запас ходу до 1200 кілометрів та позашляхові можливості на рівні Mercedes-Benz G-Class. Вартість Leopard 5 складе від 400 до 500 тисяч юанів.
Раніше theROAD. писали, що позашляховику BYD дістанеться стрибаюча «підвіска», як на «Мерседесі» GLE.