GT має потужність до 486 к.с., Dark Horse — 500 к.с. Початковий рівень Mustang EcoBoost отримав 315 к.с.

Ford намагається обійти конкурентів, і модельний ряд починається з 2,3-літрового чотирициліндрового двигуна EcoBoost. Незважаючи на те, що робочий об’єм зберігається, Ford каже, що це абсолютно новий двигун, розроблений з нуля.
EcoBoost використовує нову архітектуру двигуна з модульним силовим циліндром і має нове співвідношення діаметра циліндрів до поршню, порт і безпосереднє впорскування, а також змінну фазу газорозподілу. Двигун також має вбудовану рециркуляцію вихлопних газів і технологію подвійного турбонаддуву.

Без зайвих слів, двигун видає 315 к.с. (235 кВт / 319 к.с.) і 350 фунт-фут (474 Нм) крутного моменту при роботі на бензині преміум-класу. Це незначне збільшення на 5 к.с. (4 кВт / 5 к.с.), але Ford зазначив, що автомобіль має «найбільшу стандартну потужність серед чотирьох- або шестициліндрових Mustang».
Очікується, що EcoBoost Mustang буде не тільки більш потужним, але й економічнішим, ніж попередня модель. Автомобіль планує повернути 22 милі на галон у місті, 34 милі на галон на шосе та 26 миль на галон разом, що було б невеликим покращенням у порівнянні з поточним Mustang EcoBoost, який має рейтинг EPA до 22 миль на галон у місті, 32 миль на галон на шосе та 25 миль на галон разом.
Клієнти, яким потрібна американська потужність, можуть вибрати Mustang GT, який оснащений 5,0-літровим Coyote V8 четвертого покоління. Він містить низку оновлень, включаючи структурні вдосконалення, оновлений масляний піддон, подвійну систему введення дросельної заслінки та подвійний впуск.

Зміни дозволили Mustang GT зробити значний крок вперед, оскільки модель тепер розвиває 480 к.с. (358 кВт / 487 к.с.) і 415 фунт-фут (562 Нм) крутного моменту, що є збільшенням на 30 к.с. (22 кВт / 30). PS) і 5 фунт-фут (7 Нм). Клієнти можуть додати до цих цифр випускну систему з активним клапаном, яка підвищує потужність до 486 к.с. (362 кВт / 493 к.с.) і крутний момент 418 фунт-фут (566 Нм).
І останнє, але не менш важливе, це Dark Horse, який базується на ноу-хау Ford Performance. Він створений на основі стандартного Coyote V8, додавши ковані поршневі шатуни та унікально збалансований колінчастий вал для роботи з вищим тиском у циліндрі та швидкістю поршня. На цьому оновлення не закінчуються, оскільки двигун оснащений посиленими розподільними валами для покращеної довговічності гусениці та тривалої роботи поблизу червоної лінії 7500 об/хв.
Кінцевим результатом є найпотужніший двигун V8 без наддуву в Mustang іншого виробництва. Він видає колосальні 500 к.с. (373 кВт / 507 к.с.) і 418 фунт-фут (566 Нм) крутного моменту, що на 30 к.с. (22 кВт / 30 к.с.) і 8 фунт-фут (11 Нм) більше, ніж попередній Mustang. 1 Мах.

Як ми повідомляли раніше, двигуни будуть працювати в парі з шестиступінчастою механікою або десятиступінчастим автоматом. Інструкція входить в стандартну комплектацію GT і має функцію підбору обертів. Dark Horse має унікальну шестиступінчасту коробку передач з масляним радіатором трансмісії, хоча також буде доступна десятиступінчаста автоматична коробка передач.
Ford Mustang 2024 року надійде в продаж наступного літа, і головний інженер Ед Кренц заявив, що це буде «атмосферний неймовірний автомобіль» із «найкращим 5,0-літровим V8».
Раніше Ford представляє середньорозмірний електричний кросовер для Європи.