Kia EV9 став «Кросовером року» у Північній Америці.
Також переможцями премії North American Car, Truck and Utility Vehicle of the Year 2024, але у категоріях «Пікап року» та «Автомобіль року», стали Ford Super Duty та Toyota Prius. За словами президента NACTOY Джеффа Гілберта, всі ці моделі виділяються на тлі конкурентів бездоганним поєднанням стилю, практичності та технологій, тобто демонструють, яким має бути сучасний автомобіль.
У США оголосили переможців премії North American Car, Truck and Utility Vehicle of the Year 2024 (NACTOY). У голосуванні взяли участь 50 автомобільних журналістів, які репрезентують пресу, онлайн-видання, телеканали та радіостанції Північної Америки. Конкурс проходив у кілька етапів. Влітку було складено список із 52 претендентів. У вересні на Detroit Auto Show їхня кількість скоротилася до 25. А в листопаді було визначено дев’ять фіналістів.

«Автомобілем року» в рамках NACTOY став хетчбек Toyota Prius/Prius Prime , який набрав 192 бали. Журі відзначило стильну зовнішність п’ятидверки, традиційно низьку витрату та пристойний запас ходу на електротязі, який у плагін-гібриду Prius Prime перевищує 64 кілометри. Трохи не вистачило до перемоги двом іншим претендентам: Honda Accord та Hyundai Ioniq 6 .
У номінації “Truck of the Year”, де представлені тільки пікапи, перше місце посів монструозний Ford Super Duty , якому судді присудили 189 балів. На їхню думку, лінійка важких вантажівок втілює концепцію «робочого та виставкового коня». Іншими словами, пікап однаково добре підходить для будівельних майданчиків і буксирування дорогих кемперів . Також у трійку фіналістів увійшли Chevrolet Colorado та Chevrolet Silverado EV .

Нарешті, Utility Vehicle of the Year або «Кросовером року» обрали Kia EV9 (320 балів). Цікаво, що за перемогу в цій номінації боролися лише корейські моделі, зокрема Genesis Electrified GV70 та Hyundai Kona/Kona EV . Але EV9, по-перше, має три ряди сидінь; по-друге, коштує дешевше за конкурентів; по-третє, незабаром стане на конвеєр заводу Kia у Вест-Поінті, штат Джорджія.