Оновлений Porsche Cayenne показали без камуфляжу.
І хоча прем’єра кросовера відбудеться лише за кілька днів, які зміни буде внесено вже відомо. Наприклад, «Кайєну» доопрацювали підвіску та гальма, додали мультимедіа з трьома екранами та матричні фари з піксельною технологією. Всі версії кросовер після оновлення стануть потужнішими. Але інфернальний Turbo GT із європейської гами зникне.
Зібрана по крихтах інформація вже зараз дозволять уявити, яким буде оновлений Porsche Cayenne. Взагалі, майбутній рестайлінг навіть у самій компанії називають одним із наймасштабніших в історії, так що покращиться кросовер по всіх пунктах. Наголос зроблять на покращенні їздових якостей, плюс Cayenne отримає нову мультимедійну систему з трьома екранами, як у «Тайкана», і фари HD Matrix LED.
В оновленому кросовері буде ще більше від спорткара, комфортабельного гран-турера та позашляховика. Відомо, що для моделі розробили нове напівактивне шасі з двокамерними пневмобалонами, переглянули геометрію підвіски та гальмівну систему. Журналісти, які поїздили на передсерійних прототипах, із захопленням розповідають про дивовижну здатність Cayenne чіплятися за асфальт у поворотах навіть на високій швидкості.
Всі версії Cayenne після оновлення стануть потужнішими, а Cayenne S втратить «бітурбошестерку» V6 2.9 (440 к.с., 550 Нм) — її замінить V8 4.0, розроблений Audi. Гібрид E-Hybrid отримає батарею ємністю 25,9 кіловат-години та зможе більше проїжджати на електротязі. А Turbo GT збереже статус флагмана сімейства. Купеподібний кросовер, як і раніше, йтиме з «вісімкою» 4.0, форсованою з 640 до 660 кінських сил. Щоправда, в Європі через посилення екологічних норм Turbo GT продавати більше не будуть.
Раніше theROAD. писали, що Porsche відреставрувала спорткар 911 GT3 R, який приніс марці першу перемогу в DTM.