Перший електропікап Chevrolet разом подорожчав на 85 відсотків.
Американська марка визнала, що утримати стартову ціну Silverado EV на рівні 40 тисяч доларів неможливо. Відтепер прийом заявок стартує з куди вищої позначки: за початкову версію «батарейного» вантажівки Chevrolet доведеться викласти 73,8 тисяч доларів! Причини різкого збільшення ціни: проблеми з ланцюжками поставок та інфляція в США, яка виявилася вищою за очікувану.
У момент презентації Chevrolet називала як орієнтир ціну базової версії у розмірі 40 тисяч доларів, і спочатку в конфігураторі була утилітарна модифікація WT за 39 900 доларів. Але до початку поставок стало очевидно: продавати електропікапи так дешево неможливо.
Представник Chevrolet пообіцяв журналістам, що 2024 року в гаму повернуть версію «з конкурентоспроможною ціною» близько 50 тисяч доларів. Однак поки що корпоративні парки змушені обирати між дорогими електропікапами за 73,8 та 79,8 тисяч доларів, а приватникам пропонують топ-комплектацію за 106,9 тисяч доларів.
У базової версії буде повний привід, два електродвигуни піковою віддачею до 517 кінських сил та 834 Нм, а автономність складе 400-450 миль (еквівалент 644-724 кілометри).
На захист Chevrolet можна сказати, що головний конкурент Ford теж не втримав рекламну ціну електропікапа F-150 Lightning. За майже два роки новинка подорожчала в півтора рази, і тепер базова версія коштує не 40, а 60 тисяч доларів. Крім того, скоро гама F-150 значно скоротиться: це необхідно, щоб приборкати витрати.
Раніше theROAD. писали, що Chevrolet приготувала прощальну версію Camaro.