Пікап GMC Canyon отримав версію для суворої бездоріжжя.
Виконання AT4X AEV має найвищий дорожній просвіт з-поміж усіх «Каньйонів», оснащується шинами зовнішнім діаметром 35 дюймів, силовими бамперами American Expedition Vehicles і новим «розумним» лонч-контролем. Для захисту днища машини використовуються п’ять листів із високоміцної бористої сталі.
Нинішній GMC Canyon вже непогано підготовлений до позашляхових вилазок. Особливо у версії AT4X, оснащеної амортизаторами Multimatic DSSV, блокуванням диференціалів та грязьовими шинами зовнішнім діаметром 33 дюйми. Але для справжніх екстремалів у гаму доданий ще хардкорніший варіант AT4X AEV. Дорожній просвіт такого пікапа — 310 міліметрів. Його днище прикрите п’ятьма сталевими листами, а стандартне оснащення трохи відрізняється від того ж AT4X.
Вантажівка обладнана силовими бамперами AEV та сумісними з бедлоками колесами Salta. У нього розширені арки, кронштейн під запаску в кузові та здорові 35-дюймові шини. У салоні – додатковий блок кнопок для допоміжного обладнання.
З 2024 модельного року на пікапи AT4X та AT4X AEV почали ставити новий лонч-контроль. Тепер електроніка сама визначає тип покриття і тому підлаштовує обороти двигуна. Крім того, на всіх «Каньйонах» завдяки софтверній платформі Ultifi незабаром запрацюють оновлення «по повітрю».