Глава Bentley назвав несподівану причину падіння продажів.
Минулого року попит на розкішні автомобілі британської марки впав уперше за останні п’ять років: з 2019 Bentley встановлювала рекорд за рекордом. Крім економічних проблем та високих кредитних ставок, негативний вплив зробив «певний рівень емоційної чутливості» заможних клієнтів, вважає генеральний директор Bentley Едріан Холлмарк.
Bentley звітувала про рекордні продажі в 2019 році , в пандемійному 2020-му , в 2021-му і 2022-му . Минулий рік компанія завершила 11-відсотковим падінням, реалізувавши по всьому світу 13560 автомобілів.
За словами Холлмарка, клієнти Bentley все ще можуть дозволити собі автомобілі марки, незважаючи на нестабільну економіку. Основна причина падіння продажів – «в емоційній чутливості». Як уточнили в Bentley виданню The Drive , клієнти стали з більшою обережністю підходити до демонстрації багатства в деяких країнах, які зазнають економічних та політичних труднощів. Це, наприклад, Великобританія та найбільший авторинок світу – Китай.
При цьому в Bentley відзначили зростання інтересу до дорогих виконань Azure, S та Speed. Їхня частка злетіла до 70 відсотків з 30 відсотків у 2022 році. Тобто «емоційна чутливість» швидше завадила покупцям базових кросоверів Bentayga, які коштують помітно дешевше.
Холлмарк розраховує, що запуск високопродуктивних гібридів підштовхне цьогорічні продажі. А 2026-го Bentley представить свій перший електрокар: щоправда, через технічні проблеми постачання клієнтам відклали на 2027 рік. Крім цього компанія відсунула повний перехід на електрокари з 2030 на 2033 рік.