Будучи новим флагманом M, цей гібрид вагою 6000 фунтів оснащений подвійним турбонаддувом V-8 і стартує від 159 995 доларів. Крім того, незабаром з’явиться ще потужніша версія з 735 к.с.
BMW M найбільш відомий своїми спортивними седанами, такими як M3 і M5. Але останнім часом підрозділ продуктивності розвивається в багатьох нових напрямках, і новий XM 2023 року поєднує багато з цих свіжих елементів в одному транспортному засобі.
ХM представляє нову гібридну силову установку, яка є першим гібридом, який коли-небудь носив значок M. Концептуальна версія XM виявилася суперечливою, коли вона дебютувала минулого року, і тепер у нас є всі подробиці щодо серійної версії, яка надійде в продаж у США в першому кварталі 2023 року.
Силовий агрегат XM складається з 4,4-літрового V8 з подвійним турбонаддувом і електродвигуна, інтегрованого у восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. Також є акумуляторна батарея ємністю 25,7 кВт-год, яка забезпечує орієнтовний запас ходу на електротягі 30 миль. Загальна потужність становить 644 кінські сили та крутний момент 590 фунт-фут, а пізніше з’явиться ще потужніша версія Label Red із заявленими 735 к.с. і 735 фунт-фут. Це робить XM найпотужнішим поточним серійним BMW — і йому знадобиться вся ця міць, щоб рухатися зі своєю масою 6062 фунтів.
XM — це дворядна модель із п’ятьма сидіннями, а її інтер’єр містить багато більш диких елементів дизайну, які можна побачити в концептуальній версії. Доступна двоколірна схема кольорів синьої та коричневої шкіри, а коричнева «вінтажна» шкіра має на меті виглядати постарілим. На оздобленні стелі також є цікавий візерунок, який супроводжується світлодіодними елементами освітлення, які пульсують, коли ви отримуєте телефонний дзвінок або намагаєтесь відкрити двері, коли ззовні відчуваєте предмет.
Великі ниркоподібні решітки спереду оточені розділеними фарами, як на останньому X7. Сильна, підкреслена лінія характеру піднімається вздовж боків і піднімається на задніх дверях, нагадуючи класичний BMW Hofmeister. У кожному верхньому куті заднього скла вигравірувано логотипи BMW, а з боків розташовані агресивні задні ліхтарі. Чотири вихлопні наконечники та елементи дифузора надають задньому бамперу яскравого вигляду. 23-дюймові колеса є стандартними, але 22-дюймові є додатковими, і BMW каже, що менший розмір знижує вагу.
Адаптивні амортизатори є стандартним обладнанням, як і задній диференціал обмеженого тертя з електронним керуванням і система повного приводу із заднім приводом. 48-вольтові активні стабілізатори поперечної стійкості є новою функцією BMW M, хоча XM використовує традиційні сталеві пружини, а не пневматичну підвіску.
Раніше повідомлялось, що BMW братиме участь у гонках у Ле-Мані у 2024 році з M Hybrid V8 LMDh.