Лише через кілька тижнів після презентації нового Chevrolet Colorado, його корпоративний двоюрідний брат GMC Canyon 2023 року також був представлений світові. Вперше в історії GMC представляє новий грубий позашляховик AT4X із табличкою Canyon.
“GMC демонструє міць наших позашляхових м’язів”, — сказав віце-президент GMC Global Дункан Олдред. “Canyon використовує ключові знання, отримані в результаті нашої стратегії AT4, щоб запропонувати клієнтам найдосконалішу позашляхову вантажівку середнього розміру”.
Почнемо з того, що тепер Canyon оснащений 2,7-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом — таким же, як у Cadillac CT4-V. Він виробляє 310 кінських сил і 430 фунт-фут крутного моменту.
Потужність передається на системи 2WD або 4WD через восьмиступінчасту автоматичну коробку передач до відкритого диференціала на моделях Elevation, диференціала обмеженого ковзання на похідних AT4 та Denali, а також блокування переднього та заднього диференціалів на жорсткому AT4X.
Новий двигун з турбонаддувом забезпечує Canyon достатню потужність, щоб буксирувати до 3500 кг у комплектаціях Elevation, AT4 і Denali, а AT4X знижується до 2700 кг. Максимальна вантажопідйомність залежить від комплектації, але досягає 750 кг.
Візуально дизайн Canyon був оновлений, тепер він вищий і ширший за попередню вантажівку. Новий акцент на здатності до бездоріжжя передбачав видалення передньої повітряної заслінки з бампера для покращення кутів під’їзду на всіх комплектаціях, тоді як кількість конфігурацій вантажівки було скорочено до ефективної короткої платформи, конфігурації кабіни екіпажу в усіх похідних моделях та представляє водонепроникну систему зберігання дверей багажника для підвищення практичності.
Повністю світлодіодне освітлення спереду справляє яскраве враження, а в інших частинах вантажівки вперше на Canyon став доступний люк з електроприводом.
AT4X є хедлайнером запуску, і це не без підстав. З заводу ця вантажівка оснащена безліччю технологій, щоб полегшити пересування по бездоріжжю. Порівняно зі старою моделлю заводський підйом у три дюйми (проти двох на моделях Elevation, AT4 та Denali) і розширена колія забезпечують дорожній просвіт 10,7 дюйма, тоді як кути наближення, з’їзду та об’їзду становлять 36,9, 25 і 24,5 градусів відповідно.
Під новосформованим кузовом амортизатори Multimatic DSSV дають AT4X ноги та спокій, щоб піднятися будь-що, а передні та задні диференціали з блокуванням допомагають зменшити потужність. 33-дюймові універсальні шини розміром 285/70 R17 допомагають скелелазінню, тоді як моделі Elevation і AT4 задовольняються 32-дюймовими шинами на 18-дюймових колесах, а Denali — з блискучими 20-дюймовими легкосплавними дисками.
Як технологічний tour de force, Canyon AT4X отримує низку нових режимів водіння, включаючи режим Terrain Mode, Off-Road Mode, Normal Mode, Tow/Haul Mode та Baja Mode — останній ексклюзивний для AT4X.
Щоб зробити речі ще кращими, доступні фронтальна та задня камери з функцією омивача. Дисплей позашляхових характеристик в інформаційно-розважальній системі надає водієві доступ до низки показників, включаючи перевантаження, висотомір, а також показники кута та крену.
Ексклюзивний для AT4X пакет Edition 1 оснащений вищезгаданими камерами, позашляховим переднім бампером із сафарі-баром, 30-дюймовою світловою панеллю, лебідкою COMEUP, 17-дюймовими колесами з функцією Beadlock, реконфігурованими поручнями ліжка, продуктивною передньою частиною захисна пластина та спеціальний значок на дверях багажника. Очікуйте , що деякі з цих аксесуарів будуть доступні як окремі варіанти.
Кабіна Canyon зробила найбільший крок вперед у сміливу технологічну еру. Похідні моделі Elevation і AT4 поставляються з восьмидюймовою цифровою панеллю приладів, тоді як Denali і AT4X отримують 11 дюймів. Ексклюзивний для цього класу проекційний дисплей — лише один із найвищих штрихів.
Кожна обробка має унікальні дизайнерські штрихи. Наприклад, AT4X має керамічно-білі та обсидіанові штрихи, а Denali має лазерне гравіювання дерева та шкіри.
Про інформаційно-розважальні системи піклується 11,3-дюймовий сенсорний екран із вбудованою технологією Google і бездротовим зв’язком Apple CarPlay і Android Auto – обидва, кажуть у GMC, є першими у своєму сегменті. AT4X і Denali (опціонально для AT4) отримують аудіосистему Bose із семи динаміками.