Оновлений Audi e-tron наближається до виробництва. Компанія представила новий прототип на E-Cannonball у Гамбурзі.
Прототип зі спортивним «спеціально розробленим камуфляжем» і привабливими помаранчевими акцентами має нову та більш виразну сітчасту решітку. Його оточують оновлені фари, які мають «нові освітлювальні інновації», незважаючи на їх звичний вигляд.
Далі внизу є новий передній бампер, який поєднує елементи стандартної моделі та більш спортивного варіанту S. Найпомітнішою зміною є більш помітні повітряні завіси зі спортивною окантовкою.
Скромні зміни в стилі поширились і назад, оскільки ми бачимо новий задній бампер і дифузор. Модель також отримала вбудований значок e-tron і оновлені задні ліхтарі.
Audi не сказала багато про прототип, «оскільки він все ще зберігає деякі свої секрети при собі». Однак у попередніх звітах говорилося про те, що кросовер можна було б перейменувати в Q8 e-tron, щоб зробити його позицію в лінійці Audi більш чіткою.
Звіти також припускають, що кросовер може бути оснащений більш ефективними двигунами, покращеною системою рекуперації енергії та оновленим акумулятором. Це може збільшити запас ходу кросовера приблизно до 373 миль (600 км) за циклом WLTP, що було б суттєвим збільшенням у порівнянні з поточним запасом ходу до 273 миль (440 км).
Незалежно від остаточних цифр, ціна Audi e-tron у Сполучених Штатах починається від 70 800 доларів США та оснащена акумуляторною батареєю ємністю 95 кВт/год. Останній оснащений двомоторною системою повного приводу, яка дозволяє кросоверу виробляти до 402 к.с. (300 кВт / 408 к.с.) у режимі наддуву. Це дозволяє моделі розганятися з 0-60 миль/год (0-96 км/год) за 5,5 секунди, перш ніж досягти електронно обмеженої максимальної швидкості 124 миль/год (200 км/год).
Раніше Audi повідомляла, що виробництву не загрожує дефіцит газу.