Американська Jeep показала оновлений пікап Gladiator.
Він перетворився на образ Wrangler: отримав інші радіаторні грати, більш багате оснащення і кілька нових версій. Так, “пустельний” вантажівка Mojave і всюдихід Rubicon приросли виконаннями Mojave X і Rubicon X з повним приводом Rock-Trac типу full-time, позашляховою камерою та сталевими бамперами. А в салонах усіх пікапів з’явилася медіасистема Uconnect 5 з дисплеєм діагоналлю 12,3 дюйми та оновленнями «по повітрю».
Слідом за Jeep Wrangler JL, який пережив оновлення навесні цього року, рестайлінгу зазнав і його утилітарний родич Gladiator. Пікап дебютував на автосалоні в Детройті, і перелік змін тут такий самий, як у позашляховика. Наприклад, з’явилися нові грати радіатора з наскрізними перемичками між слотами для кращого охолодження моторного відсіку. А антена тепер по-сучасному вбудована у рамку лобового скла. Для вантажівки доступні три варіанти даху і стільки ж дверей (є навіть половинчасті), які можна ставити окремо і комбінувати на власний розсуд.
У салоні новий сенсорний дисплей діагоналлю 12,3 дюйма. Медіасистема тепер працює в п’ять разів швидше, підтримує оновлення «по повітрю», кілька профілів водія і включає навігацію по десятках позашляхових маршрутів від Trails Offroad, у тому числі Rubicon Trail в Каліфорнії, Hell’s Revenge в Юті і Jericho Mountain в Нью-Гемпширі. За передплатою доступний і повний каталог, у якому таких путівників більше 3 тисяч. Штатно Gladiator оснащений шторками безпеки на обох рядах сидінь, а версія Sport S і вище за замовчуванням має систему попередження про фронтальні зіткнення.
Покупцям пікап запропонує чотири типи повного приводу та рекордне в класі сумарне передатне число трансмісії 84:1, якщо говорити про версію Rubicon. У строю залишилися всі попередні виконання, плюс з’явилися два нових – Mojave X і Rubicon X. Таким машинам, крім іншого, покладено повний привід Rock-Trac типу full-time, позашляхова камера і сталеві бампери. До того ж розширено оснащення Gladiator Willys: йому додали задній диференціал Tru-Lok з електронним блокуванням, режим Off-road+ та зчіпний пристрій із програмованими допоміжними перемикачами.